کد خبر: 643432
تاریخ انتشار :

استعفای محرم؛سکوت مطلق در سپاهان

به نحو عجیبی هیچ یک از مدیران و مسئولان باشگاه سپاهان پاسخگوی شایعه بزرگ ظهر امروز درباره تیمشان نیستند.

استعفای محرم؛سکوت مطلق در سپاهان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه" تماس‌های خبرنگار ما با مدیران مختلف سپاهان از صدر تا ذیل شامل نفراتی مثل محمدرضا ساکت (مدیرعامل)، رضا فتاحی (سرپرست)، علی ناظری (مدیر رسانه‌ای) و ... برای تایید یا تکذیب شایعه استعفای محرم نویدکیا سرمربی این باشگاه به نتیجه نرسید.

جالب این‌که خودِ محرم نویدکیا هم در این جمع قرار دارد و او هم به تماس‌ها پاسخی نداده و واکنشی نسبت به انتشار این شایعه نداشته است؛ این در حالی است که سرمربی سپاهان شب گذشته و بعد از جلسه با اعضای هیات‌رئیسه باشگاه، روی تصمیم خود درباره استعفای احتمالی تأمل کرده و احتمالاً صبح امروز این تصمیم را روی کاغذ آورده و به باشگاه تحویل داده است.

ظاهراً اختلاف نظر بین او و باشگاه بر سر رأی هیات‌مدیره مبنی بر تغییر کلی او و کادری است که در حال حاضر به عنوان دستیاران او را یاری می‌دهند و ظاهراً نظر هیات‌مدیره بر تغییر آن‌هاست؛ اما نویدکیا همان‌طور که در آخرین مصاحبه مطبوعاتی‌اش اعلام کرده، تمایلی به این تغییر ندارد و شاید برای حفظ استقلال کاری خود این تصمیم را گرفته باشد.

خبر استعفا از سوی هیچ یک از منابع نزدیک به سپاهان تایید نشده و کلیه افرادی که می‌توانند را تایید یا تکذیب کنند، ترجیح می‌دهند از پاسخگویی فرار کنند تا ببینند باشگاه در این‌باره به چه نتیجه‌ای می‌رسد؛ احتمالاً رأی مدیریت باشگاه به تایید استعفای نویدکیا نیست و آن‌ها مثل پرسپولیس دوست ندارند سرمربی خود را از دست بدهند و اگر اتفاقی رخ بدهد، براساس پافشاری سرمربی خواهد بود که معلوم نیست روی این تصمیمش تا چه حد جدی باشد.

نکته اینجاست که نویدکیا در گفتگوی غیررسمی شب گذشته، از دوره سرمربیگری‌اش در سپاهان به عنوان یک تجربه خوب نامبرد و مشخص نیست که این صحبت او به معنای پایان همکاری‌اش با سپاهان است یا فعلاً طرفین مشغول وزن‌کشی و تأمل بیشتر روی شرایط همکاری در آینده هستند.

نکته جالب منابع خبری به خصوص رسانه‌های نزدیک به سپاهان روی صحت این خبر تاکید کردند اما تا زمانی‌که باشگاه یا نویدکیا رسماً جمله‌ای درباره آن منتشر نکنند، نمی‌شود این خبر را به صورت قطع رسمی دانست.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که معاون فرهنگی باشگاه سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" این خبر را تکذیب کرد تا به عنوان تنها فرد پاسخگو فعلاً در جهت مخالف شایعه باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها