کد خبر: 645480
تاریخ انتشار :

سردار آزمون طوفان به راه انداخت

سردار آزمون با انتشار پیامی در صفحه شخصی اش به لیست تیم ملی والیبال بانوان اعتراض کرد.


سردار آزمون طوفان به راه انداخت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گل کوچیک سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران مدتی است به تیم داری روی آورده است. سردار آزمون علاوه بر فوتبال و اسب سواری علاقه زیادی به ورزش والیبال هم دارد. سردار آزمون یکی از مدیران والیبال تیم سریک گنبد به حساب می آید. سردار آزمون به دعوت تنها دو بازیکن از این تیم به تیم ملی والیبال معترض شد. سردار آزمون اعلام کرد که سریک گنبد در لیگ یک با 14 پیروزی در 14 بازی نشان داد تیم قوی و با استعدادی در والیبال بشمار می رود اما از این تیم تنها دو بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شد اما دیگر تیم ها که قهرمانی در کارنامه نداشتند با دعوت بیشتر بازیکنان خود به اردوی تیم ملی مواجه شدند.

مهاجم تیم بایرلوکوزن که دوران نقاهت خود را سپری می کند در این یادداشت به این نکته هم اشاره کرد هدف اصلی او در تیم سریک ساختن بازیکنان با استعداد و معرفی آنها به تیم ملی والیبال بانوان است و در آینده تکرار این اتفاق موجب می شود او باز هم از حق بازیکنان تیمش دفاع کند.

جالب است بدانید سریک نام اسب سردار آزمون هم است. پدر او یعنی خلیل آزمون از بازیکنان قدیمی والیبال گنبد و تیم ملی به حساب می آید.

سردار آزمون در گنبد کاری کرد کارستان! احتمالا داستان موفقیت سریک اسب معروف سردار آزمون را شنیده‌اید. اسب مورد علاقه سردار آزمون که به کارگردانی حتی فیلی هم برای او ساخته شد. سردار آزمون همواره از عشق خود به مردم شهرش گنبد سخن گفته است. سردار آزمون اما این علاقه را نه تنها در حرف که در عمل هم ثابت کرد.

داستان سریک؛ موفقیت بزرگ یک تیم کاملا خانوادگی

فکر اول برای تشکیل این تیم از طرف سردار آزمون بود. او گفت بانوان گنبدی از همه چیز محروم هستند و ما باید بتوانیم آنها را به سمت ورزش بیاوری

چند ماه قبل، وقتی سردار با پدرش صحبتی درباره وضعیت والیبال در گنبد انجام داد، تأسیس تیمی به‌نام سریک گنبد کلید خورد. تیم والیبالی که ابتدا در لیگ استانی شرکت کرد و سپس ظرف مدت کوتاهی توانست عنوان قهرمانی لیگ یک بانوان را کسب کند. سردار آزمون و خانواده با تلاش‌های شبانه‌روزی خود موفقیتی را رقم زدند که شاید برای به دست آوردن آن، به‌ سال‌ها زمان نیاز بود. خلیل آزمون، پدر سردار آزمون که جزو نوابغ والیبال ایران در دهه 60 شمسی بود و او را با لقب امپراطور در گنبد می‌شناسند، از صفر تا صد مراحل تشکیل تیم والیبال سریک گنبد را برای‌مان شرح می‌دهد. تیمی که حالا باید خود را آماده حضوری موفق در لیگ برتر بانوان کشور کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها