کد خبر: 653895
تاریخ انتشار :

منتفی شدن سرمربی گری نکونام در استقلال

​مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان حضور جواد نکونام در استقلال را شایعه دانست و تأکید کرد، سرخپوشان خوزستانی با او در پی حضوری پرقدرت در لیگ قهرمانان هستند.

منتفی شدن سرمربی گری نکونام در استقلال
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در حاشیه دیدار این تیم مقابل شهر خودرو در ورزشگاه انقلاب کرج درباره برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال اظهار داشت: مجمع راضی‌کننده نبود، به دلیل اینکه در شرایطی که تیم ملی در آستانه حضور در جام جهانی است، این عزل و نصب‌ها و درگیری‌ها شایسته فوتبال ما نیست و همه برنامه‌ریزی‌ها به هم می‌خورد. در مجمع همه حضور پیدا کردند و دموکراسی واقعی حاکم بود، اما دیدیم از چهار عضو هیئت رئیسه که درخواست عزل آنها شده بود، یک نفر رأی اعتماد مجمع را کسب نکرد.

وی در مورد اعتراضش در مجمع فدراسیون به حسابرسی‌های مالی خاطر نشان کرد: خیلی عجیب بود که از سال 98 حساب‌های مالی به تأیید اعضای هیئت رئیسه‌ و رئیس فدراسیون‌های وقت و همین‌طور حسابرس و بازرس ویژه نرسیده و همه حساب‌ها بدون امضا بود که در مجمع هم تأیید نشد و به یک مجمع فوق‌العاده موکول شد تا بررسی شود و مسئولان وقت صورت هزینه‌هایی را که داشته‌اند، امضا کنند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره این موضوع که اختلافات را می‌توانستیم حل کنیم تا فوتبال ملی آسیب نبیند، گفت: باید این اتفاقات می‌افتاد و AFC و فیفا هم حساس شده و پیگیر تشکیل جلسه مجمع بودند. باید تکلیف رئیس فدراسیون فوتبال که مورد اعتراض قرار گرفته بود، مشخص می‌شد، چون در غیر این‌صورت همه کارها و دستورات غیرقانونی بود. الان هم باید سریع‌تر به فکر باشند و مجامع تشکیل شود تا فدراسیون فوتبال به ثبات برسد.

گرشاسبی در واکنش به شایعه حضور نکونام در باشگاه استقلال و اینکه او به باشگاه فولاد لیستی برای خرید بازیکن داده است یا خیر، خاطرنشان کرد: بله، لیست به ما داده و برنامه‌ریزی هم داشتیم، فقط یک لیست خروجی بازیکنان باقی مانده است. همین دیشب ما با تمام اعضای هیئت مدیره جلسه داشتیم و برای فصل آینده بحث و بررسی شد. طبیعی است که در پایان هر فصل این شایعات و گمانه‌زنی‌ها شروع می‌شود. بالاخره وقتی فوتبال تعطیل می‌شود اصحاب رسانه باید یک سوژه داشته باشند!

وی در پاسخ به این سؤال که شایعه شده که نکونام در حال بستن تیم استقلال برای فصل بعد است، گفت: مطمئن باشید این موضوع شایعه است. ما شب گذشته با نکونام محکم صحبت کردیم. ما چشم‌اندازمان لیگ قهرمانان آسیاست تا قدرتمند در این مسابقات ظاهر شویم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال که در قرارداد نکونام حق فسخ وجود دارد، تأکید کرد: نه.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها