کد خبر: 675744
تاریخ انتشار :

واکنش جالب منصوریان به پنالتی خواهی حریف!

علیرضا منصوریان، سرمربی فولاد به اعتراض اعضای نفت مسجد سلیمان مبنی بر عدم اعلام پنالتی برای این تیم واکنش نشان داد.

واکنش جالب منصوریان به پنالتی خواهی حریف!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان، سرمربی فولاد خوزستان بعد از پیروزی تک گله تیمش برابر نفت مسجد سلیمان گفت: "بازی بسیار خوبی بود و از بچه هایمان خیلی راضی هستم. درباره این سخت بودن بازی من خیلی تاکید کردم و می دانسستم که ممکن است بازی ما گره بخورد و همین اتفاق هم افتاد.

بعضی از دوستان حرف از دو، سه یا چهار گل می‌زدند. چطور این حرف را می‌زنید، تیم نفت مسجدسلیمان را چی فرض کرده اید؟ این تیم در هفته های قبلی ده نفره به سختی مقابل مس رفسنجان شکست خورد و تیم خوب مهدی تارتار را هم برد."

منصوریان در واکنش به اعتراض نفتی ها مبنی بر عدم اعلام پنالتی برای این تیم گفت: " روی صحنه پنالتی حواسم نبود ولی بازیکنشان آمد گفت به قرآن روی من پنالتی کردند. من همیشه می‌گویم وقتی بازیکن حرفی می زند احساس می کنم خودش صحنه را لمس کرده است ولی اگر پنالتی بوده باشد و برایشان نگرفته در حقشان ظلم شده است. البته یک چیزی بگویم؛ دو مورد هم وجود دارد که اگر امکان دارد پخش کنید. دو بار سعید واسعی ما را در محوطه جریمه می‌کشند. اگر برای نفتی‌ها پنالتی بود احساس می‌کنم این هم بود. البته آنقدر سرعت زیاد بود که کار سخت شده بود."

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها