کد خبر: 675786
تاریخ انتشار :

دلیل اصلی خداحافظی داور مشهور اسپانیایی

با اعلام رسانه‌های اسپانیایی، متئو لاهوز و دل سرو گرانده، از فصل بعد دیگر قضاوت نخواهند کرد و با دنیای داوری وداع می کنند. مارکا در مورد دلیل اصلی خداحافظی لاهوز گزارشی منتشر کرده است.

دلیل اصلی خداحافظی داور مشهور اسپانیایی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، متئو لاهوز، داور مشهور اسپانیایی، که در جام جهانی 2022 نماینده اسپانیا بود و البته قضاوتش در بازی یک چهارم نهایی بین آرژانتین و هلند حواشی زیادی هم داشت، از داوری خداحافظی خواهد کرد. این آخرین فصل داوری او خواهد بود و او قبول نکرده  که فصل بعد به عنوان داور VAR مشغول فعالیت شود. این داور 46 ساله اهل والنسیا طبق قانون می تواند دو سال دیگر نیز در سطح اول فوتبال اسپانیا و اروپا داوری کند ولی تصمیم به بازنشستگی گرفته که برای بسیاری عجیب بود.

طبق گزارش مارکا، لاهوز با مدینا کانتالخو، رئیس کمیته داوران فوتبال اسپانیا، اختلافات اساسی دارد و دلیل اصلی خداحافظی او نیز همین مورد است. لاهوز خواستار استقلال بیشتر داوران در زمین و محدود شدن VAR است ولی نتوانسته بر سر این مسئله با کانتالخو به تفاهم برسد. لاهوز حتی شماره تلفن خود را نیز عوض کرده و تنها اعضای خانواده و دوستان بسیار نزدیک او از این شماره اطلاع دارند. لاهوز مصاحبه با رسانه ها را رد کرده و حاضر به انجام هیچ مصاحبه ای نیست. او اخیرا دیدار رئال مادرید-سلتا در لالیگا و لورکوزن-سن‌ژیلواز در یک چهارم نیمه نهایی لیگ اروپا را با موفقیت سوت زد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها