کد خبر: 675849
تاریخ انتشار :

کمپانی بعد از صعود: به بازیکنانم حسادت می‌کنم!

ونسان کمپانی، سرمربی برنلی، صعود به لیگ برتر را اتفاقی دانست که برای همیشه در ذهن هواداران خواهد ماند.

کمپانی بعد از صعود: به بازیکنانم حسادت می‌کنم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، برنلی با هدایت ونسان کمپانی جواز صعود به لیگ برتر انگلیس را کسب کرد. این تیم امشب موفق شد میهمان خود بلکبرن را با تک گل مانوئل بنسون شکست داده و جشن صعود زودهنگام به لیگ برتر را برگزار کند.

کاپیتان سابق منچسترسیتی که به اولین موفقیت بزرگ خود در عرصه مربیگری دست یافت و یکی از گزینه های هدایت تاتنهام نیز به شمار می رود صعود تیمش به لیگ برتر را اتفاقی فراتر از یک موفقیت معمولی ورزشی دانست.

او گفت: "نمی دانم بچه ها متوجه این موضوع شده اند یا نه. این موفقیت بزرگی برای مردم برنلی محسوب می شود. صعود به لیگ برتر برای آنها معنای خاصی دارد. این یک دستاورد فوق العاده از سوی بچه ها بود که برای همیشه در ذهن هواداران خواهد ماند."

کمپانی با تمجید از عملکرد فنی شاگردانش در این دیدار گفت: "امروز بازی بسیار خوبی انجام دادیم که همه در موردش صحبت می کردند. دیدید که در دفاع چقدر خوب بودیم، نبردهای تن به تن را پیروز شدیم، از توپ های دوم به خوبی استفاده کردیم و در سانتر و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید عالی بودیم. من به چنین تیمی افتخار می کنم."

او در ادامه صحبت های خود گفت: "دو جایزه وجود دارد که شما در این فصل کسب می کنید، یکی قهرمانی و دیگری صعود به لیگ است. سپس دو جام دیگر برای بردن وجود دارد، که دو دربی هستند. ما هر چهار جایزه را در این فصل برده ایم."

سرمربی برنلی در مورد صدای گرفته خود گفت: "در طول بازی صدایم مشکلی نداشت اما بعد از بازی آن را از دست دادم! شما باید چنین موفقیتی را جشن بگیرید. بچه های ما خاطره بزرگی خلق کردند و من از آن خیلی خوشحالم."

به عقیده کمپانی که اولین تجربه مربیگری اش با موفقیت بزرگی همراه بوده، بازی کردن بهتر از مربی بودن است: "این دو حرفه کاملا باهم تفاوت دارند اما من همان حسی را دارم که زمان بازی داشتم. البته هیچ چیز بهتر از بازیکن بودن نیست. مثلا بچه ها الان می توانند بروند ولی من هنوز باید نگران بازی بعدی و آمادگی برای آن باشم. کمی نسبت به این موضوع حسودی می کنم."

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها