کد خبر: 675940
تاریخ انتشار :

با رکورد جدید: ستاره ولزی، سریع‌ترین بازیکن لیگ برتر

برنان جانسون، مهاجم 21 ساله و ولزی ناتینگهام فارست توانست با ثبت سرعت 69/36 کیلومتر بر ساعت، عنوان سریع‌ترین بازیکن لیگ برتر را به دست بیاورد.

با رکورد جدید: ستاره ولزی، سریع‌ترین بازیکن لیگ برتر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، رکورد سریع‌ترین بازیکن لیگ برتر امسال در دست میخایلو مودریک از چلسی بود که جانسون توانست آن را از او بگیرد. مهاجم فارست در جریان تساوی یک – یک با سیتی این رکورد را ثبت کرده است.

مودریک در اولین بازی‌اش برای چلسی و در دیدار با لیورپول توانست با سرعت بالای خود، حریف را آزار دهد و سرعت 62/36 کیلومتر بر ساعت را ثبت کند که تا مدتی او را در رده اول سریع‌ترین بازیکنان لیگ برتر امسال نگه داشت، اما حالا او به رده دوم سقوط کرده است.

در رده سوم، آنتونی گوردون قرار می‌گیرد که زمان بازی در اورتون رکورد سرعت او 59/36 کیلومتر بر ساعت شد. این رکورد در جریان برد 3 بر صفر اورتون برابر کریستال پالاس ثبت شد که او در آن دیدار گل هم زد. گوردون در بازار نقل و انتقالات زمستانی به نیوکاسل رفت و حالا با پیراهن این تیم در لیگ برتر به میدان می‌رود.

داروین نونیز، مهاجم لیورپول، در دیدار با وستهم سرعت 49/36 کیلومتر بر ساعت را ثبت کرد و در فهرست سریع‌ترین‌های این فصل لیگ برتر در رده چهارم ایستاد. 

ولوز هم در این فهرست نماینده دارد و نفر پنجم لیست ماتئوس نونس است که سرعت 32/36 کیلومتر بر ساعت را ثبت کرده است. نفر ششم فهرست هم مهاجمی است که امسال با پیراهن سیتی در فوتبال انگلیس غوغا به پا کرده، یعنی ارلینگ هالند، با سرعت 21/36 کیلومتر بر ساعت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها