کد خبر: 675943
تاریخ انتشار :

تاتنهام می‌خواست کون ته بماند، او دیگر تحمل نداشت

روزنامه سان می‌گوید تاتنهام خواهان حفظ آنتونیو کون ته تا پایان فصل بود، ولی مربی ایتالیایی بعد از صحبت‌های تندی که درباره مدیران و بازیکنان باشگاه داشت ادامه کار در این تیم را نپذیرفت.

تاتنهام می‌خواست کون ته بماند، او دیگر تحمل نداشت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در ماه مارس رسما اعلام شد که باشگاه تاتنهام و آنتونیو کونته با توافق دوطرفه به همکاری‌شان پایان دادند. کونته بعد از آنکه تیمش در یک بازی برتری 3-1 را با تساوی 3-3 عوض کرد در مصاحبه مطبوعاتی خود صحبت‌هایی تند علیه بازیکنان و مدیران باشگاه مطرح کرد.

بعد از آن بازی که با تساوی 3-3 مقابل ساوتهمپتون قعرنشین به پایان رسید کونته در مصاحبه مطبوعاتی با تندترین الفاظ ممکن از بازیکنان و مدیران تاتنهام انتقاد کرد و علاوه بر اینکه بازیکنانش را به کم‌کاری و داشتن ذهنیت معطوف به شکست متهم کرد، گفت باشگاه تاتنهام توان و اراده‌ای برای عبور از بحران ندارد. مربی ایتالیایی بلافاصله لندن را ترک کرد و راهی ایتالیا شد.

روزنامه سان امروز در گزارشی مدعی شد با وجود صحبت‌های تند کونته، مدیران تاتنهام قصد داشتند تا پایان فصل جاری به همکاری با او ادامه دهند اما این مربی ایتالیایی نپذیرفت و گفت دیگر حاضر نیست روی نیمکت اسپرز بنشیند.

در این گزارش اشاره شده که دنیل لوی، رئیس تاتنهام، با کونته تماس گرفته و به او می‌گوید با توجه به اینکه قراردادش با باشگاه در تابستان به پایان می‌رسد تاتنهام حاضر نیست تا قبل از آن به همکاری با او پایان دهد. اما کونته به صراحت اعلام کرد که حتی یک لحظه دیگر حاضر نیست در تاتنهام کار کند.

بعد از آن بود که کریستین استلینی، دست راست کونته، به عنوان مربی موقت شروع به کار کرد. او قرار بود تا پایان فصل جاری به هدایت اسپرز ادامه دهد ولی نتایج فاجع‌بار و به خصوص شکست 6-1 مقابل نیوکسل باعث اخراج او شد. تاتنهام هنوز تکلیف سرمربی دائمی خود را مشخص نکرده، اما در روزهای اخیر به نظر می‌رسد یولیان ناگلزمان از شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت این تیم برخوردار است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها