کد خبر: 675985
تاریخ انتشار :

نمره بیست برای رفسنجانی‌ها در کلین‌شیت

شاگردان محمد ربیعی در فصل جاری مسابقات لیگ برتر و جام حذفی، عملکردی فوق‌العاده و خیره‌کننده در فاز دفاعی داشته‌اند.

نمره بیست برای رفسنجانی‌ها در کلین‌شیت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم فوتبال مس رفسنجان در پایان هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر با دریافت 12 گل در میان مدعیان این مسابقات توانسته بهترین آمار را در فاز دفاعی به نام خود بزند و احتمالا اگر در جام حذفی هم در ضربات پنالتی مغلوب ساکت الهامی و شاگردانش نمی‌شدند، می‌توانستند به رویاپردازی خود برای کسب یک عنوان قهرمانی هم ادامه بدهند.

با این حال در دربی کرمان آمار ویژه‌ای برای شاگردان محمد ربیعی ثبت شد و آنها با رقم زدن پیروزی یک بر صفر توانستند در مجموع رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی تعداد کلین‌شیت‌های خود را به عدد 20 برسانند؛ 20 مسابقه‌ای که 13 بازی آن با حضور حامد لک دروازه مس رفسنجان بسته نگه داشته شده و 7 مسابقه هم گل نخوردن در حضور داود نوشی صوفیانی رقم خورده است.

گفتنی است در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر شاگردان محمد ربیعی با احتساب 2 مسابقه جام حذفی در 29 دیدار به میدان رفته‌اند، که ثبت 20 کلین شیت در این مسابقات نشان از انسجام خیره‌کننده نارنجی‌پوشان در فاز دفاعی دارد.

نکته قابل توجه اینکه رفسنجانی‌ها در 5 مسابقه لیگ برتر با ضربات پنالتی دروازه خودشان را باز شده دیدند که اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، حالا حامد لک با ثبت 17 کلین شیت از این حیث حتی می‌توانست بالاتر از بیرانوند و پورحمیدی در صدر جدول کلین‌شیت‌کننده‌های لیگ برتر قرار بگیرد.

مس رفسنجان با وجود کنار رفتن از مسابقات جام حذفی، در لیگ برتر همچنان با هدف کسب رتبه چهارمی رقابت بسیار فشرده‌ای با تراکتور و گل‌گهر برای کسب این عنوان دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها