کد خبر: 675995
تاریخ انتشار :

وین گر لیورپول در مسیر هم تیمی شدن با مهدی طارمی

فابیو کار وا لیو، وین گر پرتغالی و نیمکت نشین لیورپول، مورد توجه باشگاه پورتو قرار گرفته است.

وین گر لیورپول در مسیر هم تیمی شدن با مهدی طارمی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ چند روز پیش تاکید کرد که فابیو کاروالیو از کم بازی کردن در لیورپول راضی نیست. پس از آن صحبت هایی در رابطه با احتمال جدایی قرضی این بازیکن از جمع قرمزهای آنفیلد مطرح شد و حالا لیورپول اکو مدعی شده که کاروالیو مورد توجه باشگاه پورتو قرار گرفته است.

از طرفی یورگن کلوپ روز سه‌شنبه در رابطه با جدایی احتمالی کاروالیو صحبت کرد و گفت: "من می خواهم قبل از اینکه به شکل علنی در این باره حرف بزنم با خود بچه ها در این باره صحبت کنم و همه این تصمیمات را با خودشان بگیرم. البته هنوز هیچ تصمیمی در هیچ جهتی وجود ندارد. می‌توانم بگویم که این هفته یک بار در تمرینات استثنایی بود. البته ممکن است بین آن چیزی که من فکر می کنم و او می‌خواهد تفاوت وجود داشته باشد اما در نهایت هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است."

گفتنی است فابیو کاروالیو تابستان گذشته از فولام به لیورپول پیوست اما حالا خیلی زود در آستانه جدایی از جمع شاگردان یورگن کلوپ قرار گرفته و همانطور که گفته شد به نظر می‌رسد پورتو محتمل‌ترین مقصد برای او باشد. بازیکنی که کار خود را از آکادمی بنفیکا آغاز کرد اما حالا در مسیر انتقال به تیم رقیب قرار گرفته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها