کد خبر: 676063
تاریخ انتشار :

اسامی داوران مرحله یک چهارم جام حذفی

کمیته داوران اسامی داوران مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را معرفی کرد.

اسامی داوران مرحله یک چهارم جام حذفی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، کمیته داوران دقایقی قبل و در حالی که از ساعتی پیش اسامی داوران جام حذفی را به آنها اعلام کرده بود، این لیست را در خروجی وبسایتش نیز قرار داد تا هشت تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی داوران بازی خود را بشناسند.

بر این اساس و در اقدامی عجیب داوری بازی استقلال به احمد محمدی سپرده شده است. این داور ناشناخته که بیشتر در لیگ یک قضاوت کرده و در دو فصل اخیر چند بازی لیگ برتر را هم سوت زده، فصل گذشته قضاوت بازی استقلال - مس رفسنجان را برعهده داشت و حالا برای دومین بار برای استقلال سوت می‌زند.

شاهین یزدانی در ملاثانی برای استقلال این شهر و هوادار سوت می‌زند و دو بازی حساس هم به بیژن حیدری و وحید کاظمی سپرده شده است. احتمال داشت بازی نساجی در اختیار کاظمی قرار بگیرد اما باتوجه به اینکه کاظمی مازنی است، این امکان از بین رفت و حالا او باید چمدان خود را به مقصد تهران ببندد.

بیژن حیدری هم باید راهی قائمشهر شود تا بازی حساس پیکان - نساجی را قضاوت کند. حیدری هفته پیش گزینه جدی قضاوت دربی بود اما در نهایت سوت این بازی به برادر او پیام سپرده شد.

نکته مهم اینکه کمیته داوران برای این چهار بازی از ناظران سرشناس استفاده کرده و محمدرضا اکبریان برای بازی استقلال و رضا سخندان برای بازی پرسپولیس انتخاب شده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها