کد خبر: 676147
تاریخ انتشار :

فقط مورینیو می‌تواند این ستاره را نگه دارد!

بند آزادسازی دی بالا در قرارداد با رم جذب او را برای باشگاه‌های لیگ برتری با هزینه‌ای ناچیز آسان‌تر می‌کند

فقط مورینیو می‌تواند این ستاره را نگه دارد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه" اگر یک باشگاه ایتالیایی به دنبال دیبالا بیاید، طبق گزارش‌ها، رم می تواند با افزایش دستمزد او از 3.1 میلیون پوند به 5.3 میلیون پوند، بند آزادسازی را لغو کند، اما در غیر این صورت ستاره آرژانتینی حرف آخر را خواهد زد زیرا او می‌تواند در صورت دریافت پیشنهادی از لیگ جزیره با تنها 10.9 میلیون پوند، جالوورسی را ترک کند.

رقمی که برای این ستاره آرژانتیی بسیار کم به نظر می رسد اما در عین حال مورینیو گویا مطمئن است که می‌تواند قهرمان جام جهانی را حفظ کند.

سرمربی تیم پس از گل دراماتیک دیبالا در لیگ اروپا در هفته گذشته گفت: "احساس من این است که [دیبالا] بیشتر از اعتماد به نفسش به دنبال شادی بود که از دست داده بود. او اینجا را پیدا کرد، با تیمی که او را درک می‌کند، مربی ای که او را دوست دارد، موقعیتی در زمین با بازیکنانی مانند [لورنزو] پلگرینی، [برایان] کریستانته و [جانلوکا] مانچینی، او شخصیت‌های قوی ای در اطراف خود دارد." 

او در ادامه گفت: "او کیفیت بازی برای بزرگترین باشگاه‌های جهان را دارد، اما در اینجا شادی پیدا کرده است. من به او آزادی مطلق دادم تا امشب به میدان بیاید."

حالا باید دید در پایان فصل دیبالا چه واکنشی به پیشنهادات خود نشان خواهد داد و آیا مورینیو می تواند ستاره آلبی سلسته را در شهر رم حفظ کند یا شرایط برای او به گونه دیگری پیش خواهد رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها