کد خبر: 676211
تاریخ انتشار :

رسمی: مربی جدید ختافه معرفی شد

پس از برکناری کی که سان چس فل و رس، باشگاه ختافه دقایقی پیش اعلام کرد که خوزه بور دالاس در هفت هفته باقی مانده هدایت آبی های مادریدی را برعهده خواهد داشت.

رسمی: مربی جدید ختافه معرفی شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پس از کسب سه شکست در چهار بازی اخیر (برابر سوسیداد، مایورکا و آلمریا)، مدیران ختافه تصمیم به برکناری کیکه سانچس فلورس گرفتند. ختافه که در هفته 29 توانسته بود بارسا را با تساوی بدون گل متوقف کند، سپس برابر مایورکا و آلمریا بازنده شد و به رده هجدهم سقوط کرد. ختافه حالا خطر سقوط به دسته پایین‌تر را با همه وجود حس می‌کند و همین باعث شد، مدیران باشگاه به فاصله هفت هفته تا پایان لالیگا، اقدام به برکناری کیکه سانچس بگیرند. او 18 ماه مربی این باشگاه بود.

پس از گمانه‌زنی‌های بسیار سرانجام خوزه بوردالاس تا پایان فصل به عنوان مربی جدید ختافه معرفی شد. بوردالاس بین سال‌های 2016 تا 2021 مربی ختافه بود و با این تیم نتایج بسیار خوبی نیز کسب کرد. بوردالاس در فصل 19-2018 ختافه را به لیگ اروپا رساند. او در فصل 22-2021 مربی والنسیا شد ولی نتوانست موفق عمل کند و برکنار شد. بوردالاس که ابتدا به پیشنهاد ختافه پاسخ منفی داده بود، دیشب نظر خود را عوض کرد و امروز نیز بازگشتش به این باشگاه رسمی شد. باید دید او ختافه را از سقوط نجات خواهد داد یا خیر.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها