کد خبر: 676352
تاریخ انتشار :

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل گهر

دومین بازی امروز و آخرین بازی مرحله یک چهارم نهائی جام حذفی، جدال 2 تیم پرسپولیس و گل گهر است که از ساعت 18:15 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل گهر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی‌ها سرمست از برتری در دربی تهران و صدرنشینی در لیگ برتر به این بازی می‌آیند و گل‌گهر در حالی پا به ورزشگاه آزادی می‌گذارد که در 3 بازی اخیرش پیروز نشده و فقط 2 امتیاز گرفته است.

سرنوشت پرسپولیس در 2جام به گل‌گهر سیرجان گره خورده است. سرخپوشان امسال حداکثر 6 بازی دیگر دارند که 2 بازی از آنها در برابر تیم سیرجانی خواهد بود. بازی اول امروز در چارچوب جام‌حذفی برگزار می‌شود؛ مسابقه‌ای که در تهران انجام می‌شود و برای پرسپولیس بسیار مهم است. 

سرخپوشان می‌خواهند شیرین‌ترین روزهای 2سال اخیر خود را تداوم ببخشند؛ روزهایی که با پیروزی در دربی و تساوی غیرمنتظره سپاهان در برابر ملوان آغاز شد و شاید منتهی به 2قهرمانی دلچسب برای تیم یحیی گل‌محمدی شود. شخص سرمربی پرسپولیس اما برای موفقیت در جام‌حذفی انگیزه‌های بیشتری هم دارد.

پرسپولیس در 2 بازی قبلی‌اش در مسابقات حذفی امسال دو عملکرد قابل اعتنا داشته است. آنها ابتدا ون‌پارس اصفهان را در ضربات پنالتی شکست دادند که خب طبیعتا بردن یک تیم دسته اولی با این مشقت، نباید کار چندان بزرگی باشد. با این حال نقطه قوت عملکرد سرخ‌ها در آماری بود که انتهای بازی به جا گذاشتند.

آنها در این مسابقه 45 شوت به سمت دروازه حریف داشتند که 18 تا از آنها داخل چارچوب بود و چند بار هم تیر دروازه رقیب را لرزاندند.

در مرحله بعد هم پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان با نتیجه 4 بر 2 از سد سپاهان گذشت که بی‌تردید باید آن را بهترین نمایش فصل سرخ‌ها دانست. در سمت مقابل گل‌گهر در جام حذفی امسال مس شهربابک و فولاد خوزستان را حذف کرده و بلافاصله بعد از حذف فولاد، امیر قلعه‌نویی نیمکت سیرجانی‌ها را ترک کرده است.

اگر تیم یحیی بتواند گل‌گهر را هم مثل سپاهان حذف کند، در مراحل بعدی احتمالا باید در یک دربی تکراری مقابل استقلال بازی کند. بنابراین مسیر قهرمانی در جام‌حذفی برای پرسپولیس مسیر بسیار سختی خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس، دو تغییر نسبت به دربی:

علیرضا بیرانوند 

دانیال اسماعیلی‎‌فر

مرتضی پورعلی‌گنجی

فرشاد فرجی (وحدت حنانوف)

علی نعمتی

میلاد سرلک

سروش رفیعی

مهدی ترابی 

وحید امیری 

سعید صادقی 

عیسی آل‌کثیر

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها