کد خبر: 676488
تاریخ انتشار :

محبی: برای شکست دوباره پرسپولیس برنامه داریم

صائب محبی می‌گوید هواداری‌ها تلاش می‌کنند بار دیگر پرسپولیس را شکست دهند و با صعود به فینال تاریخ‌سازی کنند.

محبی: برای شکست دوباره پرسپولیس برنامه داریم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، صائب محبی، مدافع وسط هوادار در این فصل یکی از مهره‌های قابل اطمینان ساکت الهامی بوده است. با صائب در خصوص جام حذفی و قرعه نیمه‌نهایی‌شان و همچنین وضعیت‌ هوادار در لیگ صحبت کردیم.

*بازی استقلال ملاثانی و صعود نفسگیر به نیمه نهایی؟

ما پیشبینی چنین بازی سختی را می‌کردیم. در چنین شرایطی جدا از بحث فنی، بحث انگیزه هم هست که تیم‌ها برای شگفتی‌سازی می‌آیند و می‌خواهند خودنمایی کنند. تیم ملاثانی، تیم سختکوش و خوبی بود. ما گل اول را زدیم اما نیمه دوم حریف فشار آورد و با توجه به شرایط جوی باد به ضررمان بود و گل خوردیم ولی خداراشکر توانستیم در دقیقه آخر به گل برسیم و در جمع چهار تیم نیمه نهایی حضور داشته باشیم.

*قرعه پرسپولیس در نیمه نهایی؟

به نظرم هر چهار تیم از کیفیت و پتانسیل بالایی برخوردارند و قطعا با توجه به قرعه‌مان که به پرسپولیس خوردیم، این بازی برای ما حکم فینال را دارد. ما با تمام توان می‌رویم که انشاالله این بازی را ببریم و به فینال صعود کنیم و تاریخ‌ساز بشویم.

*پیروزی در لیگ مقابل پرسپولیس و امید به تکرار؟

ما در بازی برگشت لیگ خیلی خوب پرسپولیس را آنالیز کردیم و مقابل این تیم به گل رسیدیم و بازی خیلی خوبی انجام دادیم و قطعا برای جام حذفی هم برنامه داریم و می‌رویم که پرسپولیس را در جام حذفی هم شکست دهیم.

*مبرد هفته آینده با نساجی در لیگ؟

نساجی تیم قابل احترامی است و با توجه به اینکه دو تیم به فینال حذفی صعود کرده از نظر روحی در سطح برابر هستیم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بازی را ببریم و شرایط را در جدول بهبود ببخشیم.

*هدف هوادار در بازی‌های باقیمانده؟

سالی که به لیگ برتر صعود کردیم کمتر کسی فکرش را می‌کرد و سال قبل اولین تجربه حضورمان بود و توانستیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم. امسال با توجه به حضور ساکت الهامی و سابقه دو قهرمانی ایشان توقعات بالا رفت و شرایط فنی‌مان هم پیشرفت کرد. به نظرم آمدن بازیکنان خوبی به این تیم مثل آقا مسعود شجاعی به هوادار از لحاظ شخصیتی کمک کرد. به دنبال رتبه تک رقنی در لیگ برتر و قهرمانی در جام حذفی هستیم.

*وضعیت صائب محبی در این فصل؟

امسال شرایط خودم خوب بوده و چیزهای زیادی به فوتبالم اضافه شد و تا اینجا دو گل زدم و یک پاس گل داده‌ام و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها