کد خبر: 676498
تاریخ انتشار :

بعد از باخت PSG، مسی به عربستان رفت (عکس)

لیونل مسی پس از باخت پاری سن ژرمن برابر لوریان به عربستان سعودی سفر کرد. ستاره آرژانتینی سفیر گردشگری این کشور است.

بعد از باخت PSG، مسی به عربستان رفت (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن این هفته در لیگ فرانسه 3 بر یک مغلوب لوریان شد، اما مسی در برنامه تبلیغاتی از پیش برنامه‌ریزی شده‌اش شرکت کرد و همراه خانواده‌اش به خاورمیانه سفر کرد.

احمد الخطیب، وزیر گردشگری عربستان در توییترش نوشت: «با خوشوقتی به مسی، سفیر گردشگری عربستان سعودی و خانواده‌اش خوشامد می‌گویم. این دومین تعطیلاتی است که او در عربستان سعودی هستند.»

مسی در ماه می 2022 هم همراه با لئاندرو پاردس، هم‌تیمی‌اش در تیم ملی آرژانتین، به عربستان رفته بود. پاردس که او هم سفیر گردشگری عربستان است، آن زمان بازیکن پاری‌سن‌ژرمن بود. 

انتظار می‌رود تعطیلات مسی در عربستان طولانی نباشد و او زود به پاریس برگردد تا آماده بازی با تروآ شود که یکشنبه دیگر برگزار می‌شود.

ستاره آرژانتینی چند ماه پیش نیز همراه پاری‌سن‌ژرمن به عربستان سفر کرد تا یک مسابقه با ستاره‌های منتخب ریاض برگزار کند.

امتیاز 3

روزنامه لو پاریزین، چاپ فرانسه به عملکرد مسی برابر لوریان امتیاز 3 داد و نوشت: «این یکی از بازی‌هایی بود که این آرژانتینی در آن کاملا گم بود.» و «او از نظر فیزیکی برابر بازیکنان لوریان آشکارا کم آورده بود و آنها به خوبی دست و پای او را بستند.» باید دید این تعطیلات کوتاه باعث می‌شود مسی روی فرم برگردد یا نه.

جانشین مسی

به نظر می‌رسد این آخرین روزهای مسی در پاریس باشد و او به بارسلونا برگردد، اما اگر این انتقال شکست بخورد، بارسایی‌ها از همین حالا جانشین مسی را زیر نظر دارند. گابری ویگا بازیکنی است که علاوه بر بارسا، رئال، لیورپول، بایرن و سیتی را هم خواهان خود می‌بیند. این هافبک 20 ساله به تازگی مدیر برنامه‌های خود را عوض کرده و پینی زهاوی را به عنوان ایجنت خود انتخاب کرده، کسی که با لاپورتا، مدیر بارسا، رابطه خوبی دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها