کد خبر: 676547
تاریخ انتشار :

روزنامه‌های انگلیس: مهار پنالتی با بطری!

روزنامه‌های انگلیس امروز تساوی 2-2 شب گذشته اورتون و لسترسیتی را به عنوان سوژه اصلی انتخاب کرده‌اند.

روزنامه‌های انگلیس: مهار پنالتی با بطری!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، هفته سی و چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با رویارویی اورتون و لسترسیتی دنبال شد. دو تیم پایین جدولی لیگ جزیره با نتیجه تساوی 2-2 امتیازات را تقسیم کردند که چنین اتفاقی بیشتر به نفع لسترسیتی بود.

لسترسیتی با این تساوی 30 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بیشتر بالاتر از ناتینگهام فارست و لیدزیونایتد در رده شانزدهم قرار گرفت.

اورتون اما تغییری در وضعیتش ندید. تافی‎‌ها با این یک امتیاز 29 امتیازی شدند و همچنان در رده نوزدهم ایستاده‌اند.

روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس در عناوین اصلی به این مسابقه اشاره کرده‌اند:

میرر اسپورت با انتشار تصویر حسرت خوردن جیمز مدیسون پس از گل نکردن پنالتی در اواخر نیمه اول از عنوان "روباه‌ها با پنالتی از دست رفته به تافی‌ها امید دادند" استفاده کرده است. 

این روزنامه همچنین به مسابقه حساس امشب چلسی و آرسنال اشاره کرده که فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، به عنوان بازیکن سابق منچسترسیتی می‌تواند رویای کسب سه گانه تیم پپ گواردیولا را زنده کند. این روزنامه به جای تو آن را خراب می‌کنی (you blow it) از عنوان "تو آن را آبی می‌کنی" استفاده کرده است.

روزنامه دیلی اکسپرس اسپورت توضیح می‌دهد اورتون پس از تساوی مقابل لسترسیتی همچنان در منطقه سقوط باقی مانده و با استفاده از عکس افسوس شان دایش، سرمربی اورتون، از عنوان "شان وحشت‌زده" بهره گرفته است.

عنوان اصلی روزنامه تایمز احتمال برکناری خاوی گراسیا، سرمربی اسپانیایی لیدزیونایتد است. این روزنامه همچنین با انتشار تصویر مهار پنالتی جیمز مدیسون توسط جوردن پیکفورد با اشاره به مهارت این بازیکن در یادداشت آمار پنالتی‌زنان حریف روی بطری آب عنوان "جوردن شجاعت زیادی نشان می‌دهد" (بازی کلامی با اصطلاح show bottle) استفاده کرد.

خوشحالی جوردن پیکفورد روی جلد یک دیلی میل نقش بسته و عنوان "تا آخرین لحظه" برای تساوی اورتون و لسترسیتی انتخاب شده است. این روزنامه در توضیح تساوی دو تیم نوشته هر دو در مشکلات زیادی به سر می‌برند اما در یک بازی حساس امتیازات را تقسیم کردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها