کد خبر: 676588
تاریخ انتشار :

گشت و گذار جنجالی مسی در عربستان

سفر تبلیغاتی لیونل مسی به عربستان به قدری برای مسئولان پی اس جی و کادر فنی عجیب بود که باعث خشم آنها شده است. اکیپ خبر از تنش و درگیری بین دو طرف داده است.

گشت و گذار جنجالی مسی در عربستان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن این هفته در لیگ فرانسه در خانه 1-3 مغلوب لوریان شد، اما مسی در برنامه تبلیغاتی از پیش برنامه‌ریزی شده‌اش شرکت کرد و همراه خانواده‌اش به خاورمیانه سفر کرد.

احمد الخطیب، وزیر گردشگری عربستان در توییترش نوشت: «با خوشوقتی به مسی، سفیر گردشگری عربستان سعودی و خانواده‌اش خوشامد می‌گویم. این دومین تعطیلاتی است که او در عربستان سعودی هستند.»

مسی در ماه می 2022 هم همراه با لئاندرو پاردس، هم‌تیمی‌اش در تیم ملی آرژانتین، به عربستان رفته بود. پاردس که او هم سفیر گردشگری عربستان است، آن زمان بازیکن پاری‌سن‌ژرمن بود. 

سفر از پیش تعیین شده مسی اما خشم مسئولان پی اس جی و هواداران این باشگاه را باعث شده است. تیتر یک امروز نشریه اکیپ به همین موضوع اختصاص دارد: «تنش بین مسی و پی اس جی.»

قضیه از این قرار است که کریستوف گالتیه به بازیکنان پی اس جی وعده داده بود که در صورت پیروزی برابر لوریان، به آنها دو روز مرخصی خواهد داد اما در میدان نتیجه ای دیگر به دست آمد تا مربی پاریسی ها بازیکنان را دیروز به تمرین دعوت کند. تمرینی که برنامه ریزی نشده بود. بازیکنان پی اس جی همگی در کمپ تمرینی حاضر شدند در حالی که مسی همراه خانواده در راه عربستان بود و سپس انتشار تصاویر خانوادگی او در عربستان با اهداف تبلیغاتی، باعث عصبانیت مسئولان پی اس جی شد. 

اکیپ نوشته است که برخی بازیکنان پی اس جی نیز از این قضیه دلخوردند و اعتقاد دارند لیونل مسی قوانین را دور می زند و هر کاری که دلش می خواهد را بدون مشکل انجام می دهد. همه این اتفاقات در حالی رخ می دهد که مسی همچنان پیشنهاد تمدید قرارداد پی اس جی را قبول نکرده و هر روز شایعات بازگشت او به بارسلونا قوت می گیرد. ارتباط بین مسی و هواداران پی اس جی نیز از هفته ها قبل و پس از حذف پی اس جی به دست بایرن از لیگ قهرمانان خراب شده و مسی در چند بازی حتی در پارک دو پرنس هو شده است.

از سوی دیگر برای مسئولان پی اس جی قابل قبول نیست در حالی که تیم قهرمانی اش قطعی نشده و فاصله با مارسی به پنج امتیاز کاهش یافته، مسی برای برنامه تبلیغاتی خودش کیلومترها دورتر از پاریس سفر کند. همه چیز حکایت از این دارد که مسی آینده خود را در پاریس نمی بیند و بی توجه به همه اخطارها می خواهد این دو ماه پایانی را پشت سر بگذارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها