کد خبر: 676589
تاریخ انتشار :

ناپولی به این دلیل هنوز قهرمان ایتالیا نیست

ناپولی 18 امتیاز بیشتر از تیم دوم یعنی لاتزیو دارد و از لحاظ تفاضل گل نیز شرایطش فوق العاده است اما با وجود اینکه 6 بازی به پایان سری آ مانده، هنوز فاتح اسکودتو نیست.

ناپولی به این دلیل هنوز قهرمان ایتالیا نیست
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی یکشنبه این فرصت را داشت تا با توجه به شکست لاتزیو در زمین اینتر، در بازی خانگی برابر سالرنیتانا پیروز شود و برای سومین بار قهرمان ایتالیا لقب بگیرد اما در نهایت نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی برسد. در دیداری که ابتدا ناپولی پیش افتاد، سالرنیتانا توانست کار را به تساوی بکشاند تا ناپولی نتواند در حضور انبوهی از هوادارانش جشن قهرمانی بگیرد.

با همین تساوی فاصله ناپولی به لاتزیو به 18 امتیاز افزایش یافت و سپس یوونتوس هم برابر بولونیا متوقف شد تا شانس قهرمانی اش 100 درصد از بین برود با این وجود ناپولی همچنان فاتح اسکودتو نشده چرا که اگر ناپولی هر 6 بازی بعدی را ببازد و لاتزیو 6  بازی پیش روی خود را ببرد، امتیازات برابر می شود. طبق قانونی که در تابستان گذشته تصویب شد، در صورتی که امتیازات در صدر جدول برابر شود، بدون احتساب تفاضل گل یا بازی رودررو، دو تیم در زمینی بی طرف به مصاف هم می روند تا تیم قهرمان مشخص شود. بازی بدون وقت های اضافه خواهد بود و در صورت تساوی، دو تیم مستقیما به پنالتی ها خواهند رفت.

ناپولی البته پنجشنبه با یک تساوی برابر اودینزه هم می تواند قهرمانی اش را قطعی کند و چهارشنبه نیز اگر لاتزیو نتواند ساسولو را شکست دهد، ناپولی رسما قهرمان خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها