کد خبر: 676625
تاریخ انتشار :

رئیس ناپولی: ما جام صداقت را هم بردیم!

آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی گفت، تیمش جام صداقت را برده و یووه را نیز مسخره کرد.

رئیس ناپولی: ما جام صداقت را هم بردیم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، دلورنتیس در نشست خبری خود تایید کرد که برخلاف گزارش‌های قبلی، زمان بازی اودینزه-ناپولی در روز پنجشنبه تغییر نخواهد کرد. 

او همچنین گفت: «فکر می‌کنم این چرخه قهرمانی را خیلی وقت پیش شروع کردیم. بعد یک سری بی‌نظمی‌ها روی ما اثر گذاشت.»

رئیس ناپولی ادامه داد: «گاهی اوقات دوم می‌شدیم درحالی که باید جام قهرمانی را می‌گرفتیم. من شخصا احساس می‌کنم جام‌های بیشتری را برده‌ایم، اما مهم‌تر اینکه ما جام صداقت را برده‌ایم.»

او اضافه کرد: «من انگیزه زیادی دارم، به ویژه بعد از شنیدن حرف‌های احمقانه‌ای مثل این که "دی‌لورنتیس نمی‌خواهد اسکودتو را ببرد." پارسال وقتی همه داشتند می‌رفتند، گفتم امیدوارم جام را ببریم ولی جوری به من نگاه کردند که انگار می‌خواستند بگویند "مرد بیچاره". حالا از دیدن شادی در خیابان‌ها به خودم افتخار می‌کنم.»

بازیکنان ناپولی بلافاصله بعد از بازی با اودینزه به دلایل امنیتی به ناپل برنمی‌گردند. دی‌لورنتیس این را تایید کرد: «در امنیت بازخواهیم گشت، احتمالا جمعه صبح یا ساعت 3 بعدازظهر.»

مزه این اسکودتو برای ناپولی خیلی خاص‌تر است چون یووه را دو بار شکست داده. در ورزشگاه مارادونا 5 بر یک پیروز شدند و در بازی برگشت در تورین هم با یک گل دیرهنگام برنده از زمین خارج شدند: «بازی با یووه ارزش اسکودتو را داشت اما شکست دادن آنها آن قدر سنگین در بازی رفت و آن طوری در بازی برگشت... این به عنوان جواب، جامع هست؟»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها