کد خبر: 676751
تاریخ انتشار :

شیرجه‌های نو یر برای برگشتن به دروازه بایرن (عکس)

مانوئل نویر، دروازه‌بان شماره یک بایرن، گفت با تمرینات مخصوصی که انجام می‌دهد، به سرعت در حال بهبودی است. او همچنین ابراز اطمینان کرد، بایرن قهرمان بوندس‌لیگا می‌شود.

شیرجه‌های نو یر برای برگشتن به دروازه بایرن (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، نویر مدتی است به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی بایرن مونیخ دور مانده و برآورد می‌شود که تا پایان فصل هم نتواند بازی کند. مونیخی‌ها در غیاب او نتایج امیدوار کننده‌ای نگرفته‌اند اگرچه حالا بخت اصلی فتح بوندس‌لیگا به شمار می‌روند. نویر در گفتگو با شبکه تلویزیونی باشگاه درباره مسایل مختلفی حرف زد.

بهبود مصدومیت

دارم خوب پیش می‌روم. خوشحالم که هر روز به سابنر اشتراسه (زمین تمرین تیم) می‌روم و آنجا تمرین می‌کنم. روند بهبودم خیلی خوب جلو می‌رود و از این بابت خیلی راضی هستیم. آخرین آزمایش‌ها هم خوب بودند. اینکه هر روز یک قدم به جلو بر‌می‌دارم، سرگرم کننده است. همه‌مان خوشبین هستیم.

تمرینات مخصوص

تمرینات مخصوص دروازه‌بانی که داخل سالن انجام می‌دهیم، خیلی خوب جواب داده. الان می‌توانم بدون مشکل سوار دوچرخه شوم و بیشتر تمرین‌های قدرتی را هم می‌توانم انجام دهم.  

هم‌تیمی‌ها در بایرن

هر روز همدیگر را در سابنر اشتراسه می‌بینیم و خیلی با هم حرف می‌زنیم. حالا سرنوشت قهرمانی دست خودمان است. مطمئنم که قهرمان آلمان خواهیم شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها