کد خبر: 676835
تاریخ انتشار :

پس از 119 روز، یک اسلحه مرگبار در دستان اینزاگی!

ادین ژکو پس از نزدیک به چهار ماه توانست بار دیگر برای اینتر گلزنی کند و این اتفاق در حساس‌ترین مقطع فصل، خبر بزرگی برای سیمونه اینزاگی، مربی نراتزوری بود.

پس از 119 روز، یک اسلحه مرگبار در دستان اینزاگی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته توانست در زمین ورونا با 6 گل پیروز شود و جایگاهش در رده چهارم سری آ را مستحکم کند. یکی از ستاره‌های بازی ادین ژکو بود که بالاخره پس از چهار ماه موفق به گلزنی برای نراتزوری شد. ستاره بوسنیایی همان بازیکنی بود که سیمونه اینزاگی در بنتگودی به آن نیاز داشت و مثل یک سلاح اضافه برای مربی اینتر عمل کرد. شاید ژکو اگر همین فرم را در ماه‌های مارس و آوریل نشان می‌داد، اینتر حالا دغدغه کسب سهمیه نداشت و چه بسا ناپولی هم به این راحتی نمی‌توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

ژکو در دقایق 37 و 61 به ورونا گل زد تا تعداد گل‌هایش به این تیم را به عدد 6 برساند. ژکو آخرین بار 119 روز پیش برای اینتر گل زده بود. آخرین گل‌های او در چهارم ژانویه برابر ناپولی و سپس 18 ژانویه در فینال سوپرجام ایتالیا برابر میلان بودند و او دیگر راه دروازه را گم کرد. ژکو تعداد گل‌های فصل خود را به 13 رسانده که هنوز چهار گل کمتر از فصل گذشته است. او اگر به حدنصاب 17 گل یا بیشتر در فصل جاری برسد، این شانس را خواهد داشت تا پیشنهاد تمدید دریافت کند. البته دستمزد 6 میلیون یورو خالص او نیز مانع بزرگی است و باید برای تمدید تخفیف قابل توجهی بدهد. بعید است اگر او حاضر به تخفیف دادن شود، اینتر قید مهاجمی گلزن مثل او را بزند.

اینتر پنج بازی دیگر در سری آ، دو بازی نیمه نهایی برابر میلان در لیگ قهرمانان و شاید فینال این رقابت‌ها و نیز فینال کوپا ایتالیا را پیش رو دارد. ژکو قطعا می‌تواند در همه این بازی‌ها تعیین‌کننده کار کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها