کد خبر: 676836
تاریخ انتشار :

سانتاکلارا در آستانه سقوط، محبی به پرتغال برنمی‌گردد

یکی از تیم‌های در حال سقوط در لیگ برتر پرتغال سانتاکلارا است. تیمی که با محمد محبی طرف قرارداد است.

سانتاکلارا در آستانه سقوط، محبی به پرتغال برنمی‌گردد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، 30 هفته از لیگ برتر پرتغال سپری شده است و بنفیکا با 77 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم سانتاکلارا با 16 امتیاز در قعر جدول جا خوش کرده است؛ یعنی رتبه هجدهم. محمد محبی که دو فصل دیگر با تیم سانتاکلارا قرارداد داشت، در ابتدای فصل به عنوان بازیکن قرضی پیراهن استقلال را بر تن کرد و حال که تیمش در لیگ برتر پرتغال در آستانه سقوط به دسته اول است، به نظر میل به بازگشت به سانتاکلارا را هم نداشته باشد.

او برای ادامه حضور در لیگ برتر ایران و استقلال می‌بایست دوباره رضایت باشگاهش را جلب کند. البته مشکلاتی که در ابتدای فصل در انتقال پول رضایتنامه محمد محبی به باشگاه سانتاکلارا پیش آمد، شاید موجب تغییر سیاست‌های این باشگاه در انتقال قرضی محمد محبی در ابتدای فصل آتی شود. بازیکنی که گفته می‌شود به سبب دعوت دوباره به اردوی تیم ملی و بازی در برابر روسیه و کنیا و درخشش‌هایی که در این دو بازی داشت، مورد توجه چند تیم از کشورهای حوزه خلیج فارس قرار گرفته است.

صرف نظر از سرنوشت ریکاردو ساپینتو، باشگاه استقلال در تلاش برای تمدید حضور مهدی قایدی و محمد محبی در اردوی تیم آبی است. دو بازیکنی که این فصل جزء ستاره‌های استقلال بودند و رد پای آنها در بیشتر پیروزی‌های استقلال در این فصل پیداست. از 42 گل زده استقلال در این فصل 9 گل توسط مهدی قایدی و 7 گل توسط محمد محبی به ثمر رسیده است. با این توضیح که هر دو بازیکن موقعیت گل هم خلق کرده‌اند.

با سقوط سانتاکلارا به لیگ برتر پرتغال، به طور حتم محمد محبی مایل است حضور قرضی‌اش در استقلال ادامه یابد و ادامه حضور ریکاردو ساپینتو در تیم استقلال این اشتیاق را بیشتر خواهد کرد، به این خاطر که این دو رابطه بسیار خوبی با هم دارند و محمد محبی با بازگشت به اردوی تیم ملی می‌رود که همراهی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را تجربه کند. البته این تنها یک سوی قضیه است و شاید هم باشگاه پرتغالی برای حضور محمد محبی در یک تیم از لیگ برتر پرتغال برنامه‌ریزی کرده باشد و همه چیز در پایان فصل مشخص خواهد شد. ضمن اینکه مشخص شد بند قراردادی که در صورت سقوط سانتاکلارا به لیگ یک قرارداد بین محمد محبی و این باشگاه فسخ خواهد شد، دور از واقعیت بوده و محمد محبی در صورت سقوط تیمش به لیگ یک پرتغال که محتمل است، باز هم بازیکن سانتاکلارا محسوب خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها