کد خبر: 676856
تاریخ انتشار :

ری مو نت ادای مو دری چ: ستاره به فینال بزرگ رسید

لوکا مودریچ امروز هر دو بخش تمرین رئال را بدون مشکل به اتمام رساند تا مشخص شود برای بازی فینال در دسترس خواهد بود.

ری مو نت ادای مو دری چ: ستاره به فینال بزرگ رسید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، همه بدبینی‌هایی که دیروز در مورد حضور مودریچ برای فینال کوپا دل ری وجود داشت، امروز به خوش‌بینی تبدیل شد. بدون شک، این خبر بزرگ روز برای کارلو آنچلوتی بود، که اگر اتفاقی غیرمنتظره در مورد مودریچ رخ ندهد، فقط فرلاند مندی را برای فینال برابر اوساسونا در اختیار نخواهد داشت. غیبت مندی از چندین روز قبل قطعی بود.

مودریچ به فینال بسیار نزدیک بود ولی تا روز گذشته حضور او 100 درصدی نبود. دیروز او تنها بخشی از تمرین را انجام داد و به فاصله دو جلسه تمرینی تا فینال به نظر می‌رسید او بازی بزرگ را از دست خواهد داد. با این حال امروز ستاره کروات حس بهتری داشت و توانست مانند سایر اعضای تیم، جلسه تمرینی را به پایان برساند. شرایطی که او را به فینال نزدیک می‌کند.

آنچه مبهم است این است که نقش مودریچ در فینال مقابل اوساسونا چه خواهد بود. اگرچه داوید آلابا، که او هم مصدوم بود، شانس بالایی برای حضور در ترکیب ثابت دارد، اما در مورد مودریچ به نظر می‌رسد که در ترکیب ابتدایی نخواهد بود و از روی نیمکت کار را شروع خواهد کرد. واقعیت این است که او فقط در 24 ساعت اخیر از لحاظ فرم بدنی پیشرفت زیادی کرده و آنچلوتی بعد از تمرین فردا تصمیم نهایی را خواهد گرفت. احتمالا برای آنچلوتی سخت باشد که روی دو بازیکن اخیراً مصدوم خود ریسک کند. مودریچ شاید به میدان هم نرود تا برای بازی حساس و کلیدی مقابل سیتی مشکلی نداشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها