کد خبر: 676858
تاریخ انتشار :

مسی به گالتیه و هم تیمی هایش دهن کجی کرد!

آ ما لیو مو را تا یا، خبرنگار مار کا، در مورد سفر بدون اجازه لیونل مسی به عربستان و پشت پرده این اتفاق پرحاشیه گفت.

مسی به گالتیه و  هم  تیمی هایش  دهن کجی کرد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای سفر بدون اجازه لیونل مسی به عربستان که با اهداف تبلیغاتی بود، همچنان بازتاب گسترده‌ای در فرانسه و دیگر رسانه‌های اروپایی دارد. پس از شکست برابر لوریان، دو روز مرخصی بازیکنان پی اس جی لغو شد، ولی مسی بدون توجه، همراه خانواده راهی عربستان شد. او دو هفته از همراهی تیم محروم شده و خشم شدید هواداران و اعضای باشگاه را باعث شده است.

آمالیو موراتایا در این رابطه گفت: «مسی قبل از سفر به عربستان با کریستوف گالتیه صحبت کرد و از او خواست تا برایش استثنا قائل شود، ولی پاسخ مربی منفی بود. مسی هم بدون توجه به عربستان رفت. او زمانی که دلش می‌خواست نیز به پاریس برگشت. گالتیه از او خواسته بود در تمرین حاضر شود، ولی مسی که می‌داند در پاریس آینده‌ای ندارد و تصمیم به جدایی‌اش را از قبل گرفته، توجهی نشان نداد و این یک دهن‌کجی آشکار به مربی و هم‌تیمی‌هایش است. این یعنی مسی هیچ توجه و تعهدی به پروژه باشگاه ندارد.»

موراتایا در مورد سرخیو راموس هم صحبت کرد: «سرخیو در پی اس جی هنوز با این مسئله کنار نیامده که بازیکنان به کمپ تمرینی می‌آیند و پس از اتمام تمرین به خانه می‌روند. الان در بیشتر باشگاه‌های بزرگ بازیکنان مدت زمان بیشتری را در کمپ و در کنار هم سپری می‌کنند. مثلا با هم ناهار یا صبحانه می‌خورند و اینگونه صمیمیت نیز در تیم بیشتر می‌شود.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها