کد خبر: 677207
تاریخ انتشار :

لیگ دو، قهرمانی مس و نفت با امتیاز مشترک!

رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه‌های کشور چهره تیم‌های صعود کننده مستقیم به لیگ یک را شناخت.

لیگ دو، قهرمانی مس و نفت با امتیاز مشترک!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور این فصل در گروه الف با حضور 13 تیم و در گروه ب با حضور 14 تیم دنبال شد. در گروه الف و در نهایت تیم مس سونگون با 54 امتیاز اول شد و مستقیم به لیگ یک صعود کرد و تیم فولاد نوین هم با 49 امتیاز راهی مرحله پلی آف شد. این دو تیم از ابتدای فصل رقابت سخت و نفس گیری با هم داشتند اما تیم فولاد نوین در هفته‌های پایانی از کورس قهرمانی باز ماند و در نهایت راهی مرحله پلی آف شد. جالب اینکه در گروه الف این دو تیم تنها مدعی اولی و صعود به مرحله پلی آف بودند.

در گروه ب هم تیمی که اول شد و به لیگ یک صعود کرد، نفت و گاز گچساران است. این تیم هم با 54 امتیاز صدرنشین گروه شد. البته در این گروه یک هفته از بازی ها باقی مانده است. بازی‌های هفته پایانی با رای رکن قضایی فدراسیون فوتبال متوقف شده است تا رای نهایی مربوط به پرونده دیدار داماش – شهید قندی مشخص شود. با این حال صعود نفت و گاز به لیگ یک قطعی شده است و برگزاری بازی‌های هفته پایانی تنها چهره تیم صعود کننده به مرحله پلی آف را مشخص خواهد کرد. تیم دوم گروه ب با تیم دوم گروه الف بازی می‌کند تا چهره سومین تیم صعود کننده از لیگ دو به لیگ یک مشخص شود. ضمن اینکه برای مشخص کردن چهره قهرمان مسابقات این فصل یک مسابقه بین تیم‌های مس سونگون و نفت و گاز برگزار می‌شود.

سپیدرود رشت، پاس همدان، شهرداری نوشهر و... از جمله تیم های شناخته شده ای بشمار می روند که این فصل موفق به صعود به لیگ یک نشدند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها