کد خبر: 677399
تاریخ انتشار :

برای خرید ژوائو فلیکس: چلسی سر اتلتیکو کلاه می‌گذارد!

چلسی در تلاش است، دو بازیکن را به اتلتیکو مادرید بدهد تا قیمت درخواستی اتلتیکو برای فروش ژوائو فلیکس کاهش پیدا کند.

برای خرید ژوائو فلیکس: چلسی سر اتلتیکو کلاه می‌گذارد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، چلسی دوست دارد قرارداد قرضی ژوائو فلیکس را دائمی کند اما اتلتیکو برای فروش این مهاجم پرتغالی 88 میلیون پوند می‌خواهد و از موضعش کوتاه نمی‌آید.

فلیکس 23 ساله چهار ماه گذشته را در استمفوردبریج گذرانده است. او در فصل نقل و انتقالات زمستانی به طور قرضی روانه لندن شد و در سیزده بازی سه گل زده است.

اتلتیکو که چهار سال پیش فلیکس را 110 میلیون پوند از بنفیکا خرید، همچنان ارزش این بازیکن را 88 میلیون پوند برآورد می‌کند و مدیران چلسی که در فصل جاری 600 میلیون پوند خرج خرید بازیکنان جدید کرده‌اند، دنبال راه‌حلی برای کاهش قیمت او می‌گردند.

گزینه‌ای که ممکن است به مذاق اتلتیکو خوش بیاید، معاوضه بازیکن است. گفته‌ می‌شود باشگاه مادریدی به پیر امریک اوبامیانگ و مارک کوکوریا علاقه‌مند است، دو بازیکنی که در تابستان به باشگاه ملحق شدند و فصل فاجعه‌باری داشته‌اند.

دادن اوبامیانگ و کوکوریا که روی هم 72 میلیون پوند هزینه روی دست چلسی گذاشته‌اند و قطعی کردن قرارداد ژوائو فلیکس، راه‌‎حلی است که به نفع تمام طرفین درگیر است.

اگر چلسی موفق به بستن چنین قراردادی نشود، اوبامیانگ طبق گفته خودش به بارسا برخواهد گشت، ضمن اینکه میلان هم شرایط او را زیر نظر دارد. اما فروختن کوکوریا خیلی سخت‌تر است چون چلسی همین 9 ماه پیش برای خرید او قراردادی 62 میلیون پوندی با برایتون بست.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها