کد خبر: 677538
تاریخ انتشار :

یک نتیجه سه بر صفر دیگر در لیگ دسته اول!

همان‌طور که سرمربی تیم فوتبال استقلال ملا ثانی گفته بود، این تیم به دلیل مشکلات مالی در دیدار برابر مس شهربابک حاضر نشد.

یک نتیجه سه بر صفر دیگر در لیگ دسته اول!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌سه"، یکی از دیدارهای هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول که قرار بود همزمان با سایر دیدارها از ساعت 18 در شهربابک برگزار شود، با غیبت استقلال ملاثانی مقابل شاگردان وحید رضایی برگزار نشد و به زودی با حکم کمیته انضباطی به دلیل عدم حضور نماینده خوزستان با نتیجه سه بر صفر به سود نارنجی‌‎پوشان شهربابکی خواهد شد.

چند روز پیش بود که عزیز فریسات در مصاحبه‌ای از شرایط مالی بد استقلال ملاثانی گفته بود و تاکید کرده بود که در صورت عدم حمایت مالی از تیم، به شهربابک سفر نخواهند کرد. البته این اولین مرتبه نیست که در رقابت‌های لیگ دسته اول فصل جاری شاهد چنین وضعیت نامناسبی هستیم و پیش از این نیز تیم‌هایی نظیر امید وحدت خراسان و خوشه طلایی ساوه در شرایط مشابهی گرفتار شده بود و مشکلات مالی سبب شده بود در زمین حاضر نشوند و حالا بار دیگر شاهد این اتفاق هشداردهنده در فوتبال ایران هستیم. 

البته جدال این دو تیم نبردی بین تیم‌های میانه جدول بود، که با عدم حضور استقلال ملاثانی در زمین مسابقه سبب سقوط نماینده خوزستان و پیشروی شاگردان وحید رضایی در جدول رده‌بندی خواهد شد، که تا چند هفته پیش یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بودند، اما مشکلات مالی اجازه نداد این تیم هم بتواند به روند خوب نیم فصل اول خود ادامه بدهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها