کد خبر: 677688
تاریخ انتشار :

چشمی غایب احتمالی استقلال در آخرین بازی لیگ

روزبه چشمی که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه دست زیر تیغ جراحان رفته بود، به زودی به تمرینات باز خواهد گشت.

چشمی غایب احتمالی استقلال در آخرین بازی لیگ
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای دیدار روز گذشته برابر مس رفسنجان، بدون چند مهره کلیدی خود به میدان رفت که روزبه چشمی یکی از این نفرات بود. هافبک دفاعی آبی پوشان که دچار مصدومیت شده بود، این بازی حساس را از دست داد.

داستان از این قرار است که روزبه در جریان دیدار هفته قبل برابر صنعت نفت دچار آسیب دیدگی شده که مجبور به انجام یک عمل جراحی کوچک می شود و همین مسئله سبب شد تا او نتواند تیمش را در سفر به رفسنجان همراهی کند.

رسانه رسمی استقلال نیز در این خصوص اطلاعیه ای را صادر و اعلام کرد که این بازیکن طی روزهای آینده به تمرینات تیم اضافه خواهد شد هر چند که بعید به نظر می رسد او بتواند در بازی با تراکتور تیمش را همراهی کند.

در متن اطلاعیه استقلالی ها آمده است: روزبه چشمی که در بازی هفته گذشته مقابل صنعت نفت آبادان، دچار در رفتگی و آسیب یکی از رباط‌های دست شده بود، پس از جا اندازی دررفتگی، با تصمیم کادر پزشکی استقلال نیازمند ترمیم رباط دست بوده که تحت عمل جراحی سرپایی دست قرار گرفت و به زودی به تمرینات استقلال باز خواهد گشت.

با توجه به در پیش بودن دیدار حساس جام حذفی برابر نساجی، بعید به نظر می رسد که ساپینتو از چشمی در بازی با تراکتور استفاده کند. در نتیجه لیگ برای این بازیکن به پایان رسیده و تمرکز روزبه روی مسابقه جام حذفی خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها