کد خبر: 677697
تاریخ انتشار :

آقای مو رایس، حق صحبت با بازیکن ما را نداشتی!

سرپرست پیکان می‌گوید اینکه در پایان بازی ژوزه مو رایس دست در گردن بازیکن این تیم می‌اندازد و با او صحبت می‌کند، حرفه‌ای نیست.

آقای مو رایس، حق صحبت با بازیکن ما را نداشتی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سوت پایان دیدار پیکان و سپاهان یک درگیری لفظی شدید میان اعضای کادرفنی دو تیم پیش آمد. ماجرا از این قرار بود که میگوئل تکسیرا مربی پرتغالی سپاهان با سوت پایان به زمین چمن رفت و با غلامرضا ثابت ایمانی هافبک پیکانی‌ها ثانیه‌هایی گفت و گو کرد. در ادامه ژوزه مورایس سرمربی سپاهان به همراه مترجم خود نزد ثابت‌ایمانی رفت و با این هافبک جوان به صحبت پرداخت.

این مساله موجب ناراحتی اعضای کادرفنی پیکان شد. ابتدا جلال امیدیان مربی پیکان که این صحنه را از نزدیک دیده بود، اعتراض تندی به مورایس و تکسیرا انجام داد و سپس یک درگیری لفظی شدید در مسیر منتهی به رختکن‌ها میان اعضای کادرفنی دو تیم پیش آمد.

این مساله همچنان مورد اعتراض پیکانی‌ها است. رضا رهقی مدیر تیم پیکان در واکنش به ماجرای پیش آمده در پایان بازی با سپاهان به خبرنگار ما گفت:‌ متاسفانه همه ما از این مساله شوکه شدیم. شما فرض کنید تیم ما از اشتباهات داوری بدترین ضربه را خورده، آن فشار عجیب را تحمل کرده و وقتی می‌خواهیم از زمین خارج شویم، ناگهان می‌بینیم سرمربی و مربی حریف دست در گردن بازیکن ما که یکسال دیگر قرارداد دارد، انداخته‌اند و مشغول صحبت با او هستند. خودتان باشید چه فکری می‌کنید؟

مدیر تیم پیکان همچنین گفت: ما از آقای مورایس به عنوان مربی‌ای که چندین سال کنار مربی بزرگی مثل آقای مورینیو بوده،‌ انتظار بیشتری داشتیم. انتظار این است ایشان مثل آقای مورینیو حرفه‌ای رفتار کند؛ سرمربی تیم حریف در هر شرایطی حق صحبت با بازیکن ما را ندارد؛ خصوصا اینکه بازیکن ما تحت قرارداد باشگاه پیکان است.

رهقی افزود: الان که فصل تمام نشده و یک هفته دیگر باقی مانده؛ هنوز نقل و انتقالات هم شروع نشده اما اگر قصد جذب بازیکنی از تیم ما را دارند، باید با باشگاه پیکان وارد مذاکره شوند. این رفتارها واقعا در شان باشگاه بزرگ سپاهان، مدیران باتجربه این باشگاه و سرمربی‌ای که ادعای دوستی و همکاری طولانی با مورینیو را دارد، نیست.

مدیر تیم پیکان در پایان افزود: باشگاه پیکان همواره به واسطه اینکه یک تولیدکننده بازیکن در فوتبال بوده،‌این رفتارها را در سال‌های قبل نیز مشاهده کرده است، اما امسال با توجه به شرایط موجود این مساله متاسفانه بیشتر به چشم می‌خورد. ما با تمام احترام برای همه فعالان در فوتبال اعلام می‌کنیم که هر باشگاهی در ایران قصد جذب بازیکنی از ما را دارد، ‌باید با باشگاه نامه‌نگاری انجام بدهد و اگر جز این مساله باشد، مجبور می‌شویم از طریق مراجع قضایی این کار ناپسند را پیگیری کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها