کد خبر: 677862
تاریخ انتشار :

گواردیولا: برای دیدار با رئال فقط باید آرام باشیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 3-0 مقابل اورتون گفت تیمش با قهرمانی در لیگ برتر تنها 2 پیروزی فاصله دارد و از بازیکنانش خواسته پیش از دیدار با رئال فقط آرام باشند.

گواردیولا: برای دیدار با رئال فقط باید آرام باشیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز در گودیسون پارک مهمان اورتون بود و به لطف دو گل ایلکای گوندوگان و یک گل از ارلینگ هالند موفق شد 3-0 به پیروزی برسد تا قدم دیگری برای قهرمانی بردارد.

همان‌طور که پپ گواردیولا در پایان مسابقه به هواداران سیتی که در ورزشگاه گودیسون پارک حضور داشتند گفت، تنها دو بازی باقی مانده تا تیمش به قهرمانی برسد. شاگردان او در صورت پیروزی در دو مسابقه آینده بدون توجه به نتایج آرسنال در بازی‌های باقی‌مانده به قهرمانی می‌رسند.

پپ گواردیولا در نشست خبری بعد از مسابقه از تیمش و به خصوص از کاپیتان سیتی، ایلکای گوندوگان، ستایش کرد.

درخشش گوندوگان و دو گل او در این بازی

ایلکای بارها و بارها کیفیتش را نشان داده و ثابت کرده چه بازیکن متعهدی است. او نه تنها به خاطر گل‌هایی که زده و می‌زند بلکه به خاطر نقشی که در حرکت تیم دارد بسیار مهم است. او در بازی مقابل لیدز هم مهمترین بازیکن ما بود و امروز هم همین‌طور.

گوندوگان امسال تابستان سیتی را ترک می‌کند؟

هیچکس نمی‌داند چه اتفاقی خواهد افتاد. شاید او در تیم ما بماند. امیدوارم.

خطاهای کانر کودی و یری مینا روی ارلینگ هالند

من بازی کودی را تحسین می‌کنم. مینا هم همین‌طور. ولی این کارهایی که کودی می‌کند اصلا لازم نیست. واقعا لازم نیست. نه تنها به خاطر خطاهایی که روی ارلینگ می‌کند بلکه روی بازیکن‌های دیگر هم همین‌طور. او در هر بازی همین‌طور کار می‌کند. من به خودش هم گفته‌ام.

آیا رودری به بازی با رئال مادرید می‌رسد؟

بله، این را می‌توانم بگویم که رودری خوب است.

شرایط روبن دیاز

زبان بدن روبن استثنایی است. او از نظر زبان بدن یکی از بهترین فوتبالیست‌هایی است که می‌شناسم. او هم خودش همیشه مثبت است و هم به هم‌بازی‌هایش روحیه می‌دهد. نقش او در واقع برای ما یک هافبک دفاعی است که توپ را نگه می‌دارد. حضورش در منچسترسیتی خیلی مهم است.

نشان دادن عدد 2 به هواداران سیتی در گودیسون‌پارک

بله، ما برای قهرمانی در لیگ برتر به دو پیروزی دیگر احتیاج داریم.

نظر پپ درباره اورتون

آنها تیم خیلی خوبی هستند و به همین خاطر است که از پیروزی با چنین نتیجه‌ای مقابل تیمی به این خوبی خوشحالم. اورتون از نظر انتقال بین فازهای مختلف یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است.

نیمه‌نهایی برگشت با رئال مادرید در لیگ قهرمانان

چه می‌شود گفت؟ من به بازیکنان هم گفته‌ام که سعی کنند آرام باشند و آرامش خودشان را حفظ کنند. بازیکنان ما فقط باید همانطور کار کنند که در چهار-پنج سال اخیر از آنها دیده‌ایم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها