کد خبر: 677959
تاریخ انتشار :

اینزاگی: مشکلی با داور فرانسوی دربی نداریم

سیمونه اینزاگی در واکنش به شایعات نارضایتی اینتر به انتخاب کلمنت تور پین به عنوان داور بازی برگشت اینتر و میلان گفت که از این بابت مشکلی ندارند.

اینزاگی: مشکلی با داور فرانسوی دربی نداریم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، اینتر و میلان فردا بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد و نراتزوری به دلیل برتری 2-0 در بازی رفت، شانس بیشتری برای رفتن به بازی نهایی دارد. اینتر هفته قبل در شرایطی که میلان میزبان بود توانست پیروز شود. فرم خوب این روزهای اینتر در مقایسه با وضعیت نه چندان خوب میلان هم باعث شده پیش‌بینی‌ها روی برد اینتر باشد.

سیمونه اینزاگی، مربی اینتر، در نشست خبری این بازی گفت: «برای ترکیب اصلی ایده‌ای در ذهنم دارم ولی تا پایان تمرین امروز صبر خواهم کرد و سپس تصمیم می‌گیرم. این یکی از مهمترین دیدارهای تاریخ باشگاه است و 90 دقیقه تا یک فینال بزرگ پیش رو داریم و همه تلاشمان را برای موفقیت می‌کنیم. می‌دانیم برابر چه تیم قدرتمندی بازی داریم و باید مثل اینتر واقعی بازی کنیم.»

اینزاگی در مورد انتخاب کلمنت تورپین، داور فرانسوی، برای این بازی گفت: «مشکلی نیست. درست است که در ترکیب میلان چهار بازیکن فرانسوی حضور دارند، ولی از این بابت مشکلی نداریم. در بازی رفت هم فقط یک صحنه داوری داشتیم که برخورد کرونیچ و باستونی بود. بعید می‌دانم فردا از ناحیه داوری مشکل داشته باشیم.»

اینزاگی در مورد فیکس شدن روملو لوکاکو گفت: «خواهیم دید فردا از ابتدا بازی می‌کند یا خیر. مطمئن نیستم وضعیت بدنی او برای سه بازی در یک هفته مناسب باشد.»

انتظار چه بازی‌ای را دارید؟ «فردا باید همراه هواداران خود مبارزه کنیم. ما روزهای سختی داشتیم، اما همیشه با هم بودیم. فردا ما به یک ذهن خونسرد و یک قلب گرم نیاز داریم، این تنها راه موفقیت در چنین سطحی از فوتبال است.»

وضعیت کوریا و لائوتارو: «در بازی قبلی برابر ساسولو کوریا درخواست تعویض کرد. من حضور او در بازی فردا را رد نمی‌کنم. بیایید امیدوار باشیم که چیز جدی‌ای نباشد. حس خودش خوب است، اما ما در تمرین امروز وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد. لائوتارو در یک فرم عالی قرار دارد.»

آیا لوکاکو به همان سطح دو سال اول حضورش در اینتر بازگشته است؟ «شما او را می‌شناسید و می‌دانید چه کاری می‌تواند انجام دهد. این همان چیزی است که ما در طول سال از او انتظار داشتیم، متأسفانه مصدومیت غیرمنتظره‌ای هم برای او و هم برای بروزوویچ رخ داد که دو بازیکن کلیدی را برای چندین ماه از ما گرفت. این بهترین لوکاکوی چند ماه اخیر است.»

چگونه با یک تیم زخمی مانند میلان بازی خواهید کرد؟ «ما دو مزیت داریم. بازی رفت را برده‌ایم و فردا میزبان هستیم اما نباید دلمان را خوش کنیم. ما باید مانند اینتر واقعی بازی کنیم و سعی کنیم به بهترین شکل از تله میلان خارج شویم.»

پاسخ محکم به انتقادات چند ماه اخیر: «متشکرم، خوشبختانه من خیلی کم می‌خوانم و گوش می‌دهم، اما همه چیز را در مورد خودم می‌دانم. دارایی بزرگ من و همچنین دستیارانم این است که کم گوش می‌دهیم و می‌خوانیم. بعد از بازی همیشه حرف زدن آسان است. گاهی اوقات ما مربیان باید ریسک کنیم، گاهی اوقات شما خوش شانس‌تر هستید و گاهی اوقات هم نه.»

برنامه تاکتیکی اینتر: «شما می‌توانید چیزی در ذهن داشته باشید، اما هرگز نمی دانید که بازی چگونه خواهد شد. می‌دانیم که با تیمی روبرو هستیم که علاوه بر لیائو، بازیکنان باکیفیت دیگری هم دارد. فصل قبل اسکودتو را برده و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد.»

شما احتمالا پنجمین مربی ایتالیایی در فینال لیگ قهرمانان خواهید بود: «من و پسران باشکوهم می‌دانیم که 90 دقیقه با رؤیایی بزرگ فاصله داریم. در زمان وقفه بازی‌های ملی، خیلی خوب کار کردیم. به لطف آنها در فینال کوپا ایتالیا هستیم و در لیگ هم خیلی خوب کار کرده‌ایم، ولی حالا فقط یک هدف داریم و آن هم رسیدن به فینال لیگ قهرمانان است.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها