کد خبر: 677971
تاریخ انتشار :

نیمکت نشینی اجباری عمری و حنانوف در پرسپولیس!

در هفته‌های اخیر عدم محرومیت و مصدومیت بازیکنان به ضرر محمد عمری تمام شده است.

 نیمکت نشینی اجباری عمری و حنانوف در پرسپولیس!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پدیده این فصل تیم پرسپولیس محمد عمری بوده که توانسته چهار گل برای سرخپوشان بزند. او اما در هفته‌های اخیر و بعد از پایان مصدومیت، روی نیمکت حضور داشته و به عنوان بازیکن فیکس بازی نکرده است.

به نظر می‌رسد علت این تصمیم یحیی، علاوه بر مسائل فنی، قانون سازمان لیگ باشد. بر اساس این قانون هر تیم اجازه استفاده از 7 بازیکن بزرگسال و 2 بازیکن امید یا جوانان روی نیمکت دارد. این در حالی است که پرسپولیس 20 بازیکن بزرگسال را در لیست خود می‌بیند و حنانوف و عمری هم تنها امیدهای سرشناس این تیم هستند.

بنابراین حتی در صورت استفاده از 11 بازیکن بزرگسال در زمین، یحیی 9 بازیکن بزرگسال دیگر دارد که باید از بین آنها 7 نفر را روی نیمکت بنشاند. حال اگر عمری یا حنانوف در ترکیب اصلی قرار بگیرند، این تعداد به 10 نفر خواهد رسید و یحیی باید سه نفر از آنها را خط بزند که طبیعتا تصمیم ساده‌ای برای او نخواهد بود.

در هفته‌های گذشته سیامک نعمتی و شیخ دیاباته دو بازیکنی بودند که اغلب از لیست پرسپولیس خط خوردند تا 7 بزرگسال دیگر، احمد گوهری، فرشاد فرجی، سینا اسدبیگی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، مهدی عبدی و لئاندرو پریرا روی نیمکت بنشینند. حال اگر عمری به ترکیب اضافه شود، یکی دیگر از این بازیکنان هم باید خط بخورد.

با این حساب احتمالا عمری و حنانوف در بازی با نساجی هم روی نیمکت خواهند نشست تا یحیی 18 بزرگسال خود را در لیست نگه دارد. اما باید دید آیا دوباره نعمتی و دیاباته خط می‌خورند یا خیر؟

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها