کد خبر: 678095
تاریخ انتشار :

خمس: یک ارتش غایب مقابل استقلال داریم!

سرمربی تراکتور آخرین نشست خبری پیش از بازی این فصل خود را در سالن خالی از خبرنگار استادیوم تبریز برگزار کرد.

خمس: یک ارتش غایب مقابل استقلال داریم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش از سفر به تهران و در محل تمرین تراکتور، پاکو خمس در مورد دیدار با استقلال صحبت کرد. این در حالی است که او به نشست خبری تهران نرسید و در عین حال، خبرنگاران تبریزی هم در سالن کنفرانس بنیان دیزل حضور نداشتند تا او به پرسشهای روابط عمومی تراکتور پاسخ دهد.

* آماده بازی پایانی هستیم

در مورد بازی: هفته تمرینی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. بازیکنان به خوبی و با جدیت کار کرده‌اند. تلاش بازیکنانم را دوست دارم و آماده بازی پایانی فصل هستیم.

* پنج غایب در بازی با استقلال

مصدومان تراکتور: می‌خواهیم فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم. متأسفانه چندین بازیکن ما همچون  هادی محمدی، سید محمد حسینی، مهدی هاشم‌نژاد، محمدرضا عباسی و رومرو گومز به دلیل سرماخوردگی و مصدومیت در بازی فردا حضور ندارند.

* بازی تشریفاتی؟

با اعتماد به نفس: ما به هدفمان که کسب رتبه چهارم جدول بود، دست یافته‌ایم و فردا یک دیدار تشریفاتی داریم؛ با این حال، کاملاً آماده بازی با استقلال هستیم. فصل فوق‌العاده‌ای پشت سر گذاشته‌ایم و می‌خواهیم با یک برد خوب آن را به پایان برسانیم.

* انتقام بازی جام حذفی؟

مخالفت با سوال: اینکه به انتقام فکر کنیم، خوب نیست. دوست ندارم راجع به انتقام صحبت کنم چون در این واژه خشونت وجود دارد. طرفداران باید از فصل خوبی که پشت سر گذاشتیم، راضی باشند. همه می‌دانند در بازی جام حذفی چه اتفاقاتی افتاد؛ اما دیگر به آن فکر نمی‌کنیم. می‌خواهیم بدون فکر به انتقام، بازی خوبی مقابل استقلال انجام دهیم.

* هواداران تراکتور در تهران؟

دعوت از تماشاگران: حضور هواداران‌مان در شهرهای مختلف باعث خوشحالی و افتخار است. امیدوارم با بازی خوب و کسب سه امتیاز، طرفدارانمان را خوشحال کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها