کد خبر: 678299
تاریخ انتشار :

90 دقیقه و نصف شوت: تو یک خوش‌شانس شرم آوری ژوزه!

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، بار دیگر از ژوزه مورینیو به تندی انتقاد کرد و گفت او با خوش شانسی محض به فینال لیگ اروپا رسیده است.

90 دقیقه و نصف شوت: تو یک خوش‌شانس  شرم آوری ژوزه!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تنش در رابطه آنتونیو کاسانو و ژوزه مورینیو اتفاقی جدید نیست. اما ستاره سابق فوتبال ایتالیا اخیرا علیه آقای خاص فعال‌تر شده و چند هفته‌ای است که مصاحبه‌های متعددی علیه این مربی پرتغالی انجام داده و او را با الفاظ تند مورد انتقاد قرار داده است.

مورینیو دیشب با تیمش رم موفقیتی قابل توجه به دست آورد و موفق شد به فینال این فصل لیگ اروپا راه پیدا کند. او فصل گذشته هم با جالوروسی به فینال لیگ کنفرانس رسید و قهرمانی را به دست آورد و حالا برای دومین فصل پیاپی حضور در یک فینال اروپایی را تجربه می‌کند.

البته بازی به شدت دفاعی و وقت‌کشی بازیکنان رم در بازی دیشب مقابل لورکوزن انتقادهایی را از این تیم و مورینیو به همراه داشته است. تیم مورینیو که بازی رفت را در شهر رم 1-0 پیروز شده بود دیشب هر طور بود به تساوی 0-0 رسید تا به فینال صعود کند.

کاسانو عملکرد دیشب تیم مورینیو را بهانه خوبی برای حمله دوباره به آقای خاص دید و در یک مصاحبه گفت: "مربی رم من را به یاد اورونزو کانا می‌اندازد (شخصیتی داستانی از مربی فوتبال در یک فیلم کمدی ایتالیایی). ولی این را بگویم که خوشحالم رم به فینال رسیده، چون من جالوروسی را دوست دارم. هم هوادارانش را و هم خود تیم را".

ستاره سابق فوتبال ایتالیا در ادامه صحبت‌هایش علیه مورینیو گفت: "ولی اینطور نمی‌شود که تیم از دقیقه اول تا دقیقه آخر دائما جنگ و دعوا راه بیندازد، بازیکن‌ها خودشان را به زمین بیندازند و اجازه ندهند در طول بازی حتی 40 دقیقه فوتبال ببینیم. آنها در 98 دقیقه فقط یک نصف شوت به سمت دروازه داشتند. مربی حتما می‌گوید این تیم یک تیم خاص است. مشکل اینجاست که او مثل ناپلئون بیشتر دلش سربازهای خوش‌شانس می‌خواهد تا سربازهای قوی. او واقعا خوش‌شانس است. بله، او سال گذشته قهرمان لیگ کنفرانس شده. ولی مورینیو فقط یک چیز می‌خواهد: نتیجه، نتیجه و نتیجه. او حتی در قرعه هم خوش‌شانس بود. این بشر عجیب خوش‌شانس است! بازی دیشب را نمی‌شود فوتبالی تحلیل کرد. واقعا شرم‌آور بود. من اصلا درک نمی‌کنم".

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها