کد خبر: 678335
تاریخ انتشار :

احتمال دخالت یوفا در حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان

این احتمال وجود دارد که مقامات یوفا حکمی برای حذف یوونتوس از رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان صادر کنند.

احتمال دخالت یوفا در حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، فشار روی یوونتوس در چند ماه و خصوصا چند روز اخیر بسیار زیاد بوده و آنها از چند جهت با معضلات مختلفی روبرو هستند. 

پانزده امتیاز کسر شده از این تیم بار دیگر به آنها برگردانده شد اما دادگاه عالی فدرال قرار است به زودی حکم نهایی تجدیدنظر درباره این پرونده را صادر کند و گفته می‌شود که شاید بار دیگر تمام این پانزده امتیاز یا بخشی از آن از یووه کسر شود. 

این در حالی است که فدراسیون فوتبال این کشور هم قرار است به زودی دادگاهی ورزشی را برای بررسی به اتهامات پرداخت‌های غیرمعمول به بازیکنان و ارتباط با مدیر برنامه‌های بازیکنان سایر باشگاه‌ها برای یووه برگزار کند. 

یکی از تنبیهات در نظر گرفته شده در این پرونده برای یوونتوس، کسر امتیاز جدیدی از این باشگاه است که با توجه به شرایط و روند دادگاه اعمال خواهد شد. 

اما حالا توتومرکاتو مدعی شده که حتی اگر کسر امتیاز اعمال شده در این دو پرونده برای حذف این تیم از جمع چهار تیم صدر جدول سری آ هم کافی نباشد، مدیران یوفا این آمادگی را دارند که برای حذف مستقیم این تیم از رقابت‌های لیگ قهرمانان یا حتی سایر رقابت‌های اروپایی با توجه به اتهاماتی که متوجه آنهاست اقدام کنند. 

در نهایت باید منتظر نتیجه این دو پرونده باز در ایتالیا ماند تا دید که آیا مقامات یوفا قصد دارند با دستور محرومیت یووه وارد عمل شوند یا خیر.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها