کد خبر: 678396
تاریخ انتشار :

حمله تند درویش به ساپینتو با کلمات خاص!

درویش، مدیرعامل پرسپولیس جواب ریکاردو ساپینتو که سرخ‌ها را شایسته قهرمانی نمی‌دانست با یک نقل قول از علی پروین داد.

حمله تند درویش به ساپینتو با کلمات خاص!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ بیست و دوم سرانجام در یک فصل پر فراز و نشیب، با یک امتیاز بیشتر از سپاهان جام را بالای سر برد. پس از این قهرمانی ریکاردو ساپینتو که تیمش در هفته بیست و نهم از کورس کنار رفته بود، حریف سنتی را شایسته قهرمانی ندانست و ترجیح داد تبریک نگوید. این اتفاق واکنش‌های مختلفی را برانگیخت و حالا درویش در جدیدترین اظهاراتش صحبت‌های جالبی به زبان آورده است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اظهارات مدیران باشگاه استقلال و ریکاردو ساپینتو که گفته بودند پرسپولیس را شایسته قهرمانی نمی‌دانند، گفت: "آقای پروین ۳۵ سال پیش به من می‌گفت که بازنده تا یک هفته اجازه دارد فحاشی کند و شما چیزی به او نگویید. این بنده‌های خدا هزینه کرده‌اند و دوست داشتند قهرمان بشوند اما نشدند و الان باید چیزی بگویند. در یک برنامه تلویزیونی خواستم کارشناسی کنند ببینند کدام تیم از داوری بیشتر ضرر کرده است؟ چرا وقتی صدر جدول بودید حرف نمی‌زدید؟ پنج هفته پشت سر هم اشتباهات داوری علیه تیم ما بود، ما هم می‌گفتیم اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است. در بازی برابر هوادار ۲۷ ثانیه قبل از اینکه هوادار به گل برسد روی بازیکن ما خطا می‌شود، اما داور خطا نمی‌گیرد. بازی‌های زیادی داوری علیه تیم ما بود."

او در ادامه راجع به تیم رقیب بیان کرد:"بعد از پرسپولیس، تیم شهر ما استقلال است و همیشه از این تیم حمایت می‌کنیم. استقلال باید باشد چون اگر نباشد ما انگیزه‌ای نداریم که بازی کنیم و مدیرانش هم از دوستان ما هستند. با این حال حرف‌هایی می‌زنند که درست نیست. اگر روز اول جلوی این بی‌احترامی‌ها و پرخاشگری را می‌گرفتند کار به اینجا نمی‌رسید. برای فصل بعد باید کاری کنند. این خودفروشی است به یک مربی خارجی بگویید فلان مربی با فلان مربی برای کسب نتیجه زد و بند دارند. من اگر ببازم هم نباید قداست کشورم را زیر سوال ببرم. نباید کشور و ورزش کشورم را زیر سوال بببرم."

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها