کد خبر: 678517
تاریخ انتشار :

واکنش به تبانی نساجی: آبرویمان را از سر راه نیاوردیم!

بازیکن نساجی نسبت به شایعات منتشر شده بعد از دیدار با پرسپولیس موضع تندی گرفت و اعلام کرد تهمت‌ها در شان اعضای نساجی نیست.

واکنش به تبانی نساجی: آبرویمان را از سر راه نیاوردیم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، نساجی در روزهای پایانی فصل جاری فوتبال به خاطر مسابقاتی که با تیم‌های بزرگ دارد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تیم محبوب شمال کشور چند روز قبل به خاطر دیدار با پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر حاشیه‌هایی را تجربه کرد و حالا در نیمه‌نهایی جام حذفی روز چهارشنبه میهمان استقلال است.

سعید غلامعلی‌بیگی بازیکن تاثیرگذار نساجی در فصل جاری نسبت به حواشی پیش آمده پیرامون اعضای تیمش در دیدار با پرسپولیس ناراحت است و حرف‌های جالبی دارد. او در گفت و گو با خبرنگار ما صحبت‌های خود را درباره دیدار با پرسپولیس اینگونه شروع کرد: واقعیت این است که تیم پرسپولیس در هفته های پایانی بسیار سرحال بود و شرایط خوبی داشت. آنها در کورس قهرمانی بودند و تلاش می‌کردند برنده از زمین بیرون بیایند. ما هم واقعا خوب بازی نکردیم و فکرش را نمی‌کردیم که 4 گل دریافت کنیم. ما قبل از بازی یک هفته طوری برنامه‌ریزی کرده بودیم که حداقل بتوانیم با مساوی کار را جلو ببریم یا اینکه یک گل بزنیم و بتوانیم از آن محافظت کنیم. متاسفانه این اتفاق نیفتاد و نتیجه‌ای که دلخواه هواداران نبود، ‌رقم خورد.

او در واکنش به شایعاتی که در فضای مجازی درباره عملکرد بازیکنان نساجی مقابل پرسپولیس مطرح شده ، گفت: من از این مسائل متعجب هستم. کدام تیم یا کدام فوتبالیست تبانی می‌کند تا یک تیم قهرمان شود؟ اصلا چنین چیزی وجود ندارد، چراکه هیچ آدمی زیر بار این تهمت‌ها نمی‌رود. مگر ما آبرو و حیثیت‌مان را از سر راه آورده‌ایم؟ این قضاوت‌های نادرست و تهمت هایی که می‌زنند در شان باشگاه نساجی و بازیکنان بامعرفت تیم ما نبوده و نیست. این موضوع اصلا اخلاقی نیست و فکر می‌کنم تیمی که شایسته‌تر بود، قهرمان لیگ برتر شد.

بازیکن نساجی که در این فصل به غیر از دروازه‌بان در همه پست‌های دیگر به میدان رفته، در این باره گفت: در فوتبال ایران بازیکنان اندکی هستند که توانایی بازی در چند پست را دارند ومن هم جزو یکی از آنها هستم. من فصل جاری لیگ برتر را در دفاع راست شروع کردم، در ادامه به دفاع چپ و دفاع وسط هم رفتم. هافبک تدافعی هم پست اصلی من است و چند بار آنجا بازی کردم و در بازی با تراکتور که یکی از بهترین بازی‌هایم هم بود هافبک پشت فوروارد بودم. این مساله اگرچه دست مربی را باز می‌گذارد و تعویض های او هدر نمی‌رود و می‌تواند در زمین جابه جایی داشته باشد تا سیستم بازی اش بهم نریزد اما فکر می‌کنم برای بازیکنان خوب نیست. با این حال مشکلی ندارم و هرجا کادرفنی صلاح بداند به میدان می‌روم.

غلامعلی بیگی درباره دیدار با استقلال در نیمه نهایی جام حذفی هم گفت:‌ استقلال امسال شرایط طوری شد که نتوانست در لیگ برتر مدعی قهرمانی بماند و به همین خاطر آنها تمام تمرکز خود را روی جام حذفی گذاشته‌اند. برای استقلال این بازی خیلی مهم است چون می‌خواهد فینالیست و بعد قهرمان شود. با این حال ما تلاش می‌کنیم تا بازی قابل قبولی را ارائه بدهیم و جلوی هواداران خود سربلند باشیم و در روزهای پایانی فصل بتوانیم دلشان را شاد کنیم. نیم فصل دوم واقعا شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم در بازی با استقلال جبران کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها