کد خبر: 678653
تاریخ انتشار :

بابا دی: امروز روزی تاریخی برای اهواز است

مدیرعامل استقلال خوزستان امیدوار است با توجه به حمایت‌های صورت گرفته مدیران و تلاش کادرفنی و بازیکنان امروز موفق به کسب سهمیه صعود به لیگ برتر شوند.

بابا دی: امروز روزی تاریخی برای اهواز است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش “ورزش سه”، کیوان بابادی مدیرعامل استقلال خوزستان در آستانه بازی تیمش مقابل آرمان گهر گفت: استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شده بود و ما الان نماینده استقلالی‌های خونگرم جنوبی هستیم. ما تنها تیم صد درصد سهام وزارت اقتصاد هستیم و اگر این وزارت قصد تیمداری داشته باشد، ما به عنوان تیمی که صد درصد سهام‌مان در اختیار این وزارت است، حضور داریم.

وی با اشاره به حضور پورموسوی روی نیمکت این تیم گفت: ما یک مجموعه همدل هستیم و خوشحالیم از کادری فوق‌العاده برخوردار هستیم. آقای پورموسوی پیش از این در قهرمانی استقلال خوزستان در کادرفنی حضور داشت و اکنون نیز در تلاش برای صعود تیم است و امیدواریم یک اتفاق خوب را رقم بزنیم.

بابادی با اشاره به میزبانی از هواداران در استادیوم غدیر اهواز گفت: از زمانی که مدیریت باشگاه را عهده‌دار شدم به دنبال این بودم تا زیرساخت‌های لازم را شکل دهیم و با نگاه مثبت و حمایت گروه ملی، باشگاه استقلال خوزستان استادیوم غدیر را به مدت سه ساله در اختیارمان قرار گرفت. امروز امیدواریم هواداران در کنار ما حضوری پرشور داشته باشند و یک روز تاریخی را شکل دهیم.

مدیرعامل استقلال خوزستان با اشاره به ادامه همکاری با سیروس پورموسوی گفت: آقایان پورموسوی و ویسی اعتبار فوتبال خوزستان هستند. ما قطعا از آقای پورموسوی حمایت می‌کنیم. اینطور نیست که بخواهیم برای شهرت به دنبال مربی خارجی یا فرد دیگری باشیم. از کادر مدیریتی پای کاری برخوردار هستیم و امیدوارم امشب نیز صعود کنیم. باید از حامیان باشگاه تشکر ویژه‌ای کنیم که با توجه به فوتبالی بودن‌شان حامی خوبی برای ما داشتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها