کد خبر: 678743
تاریخ انتشار :

دفاع قاطعانه پوگبا از وینی: پشتت هستیم برادر

پل پوگبا، ستاره یوونتوس، با انتشار متنی در صفحه این ستا گرام خود از وینیسیوس دفاع کرد و خواستار اقداماتی جدی علیه نژادپرستی در فوتبال شد.

دفاع قاطعانه پوگبا از وینی: پشتت هستیم برادر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه وینیسیوس در جریان شکست 1-0 اخیر رئال مقابل والنسیا در لالیگا مورد آزار و اذیت نژادپرستانه قرار گرفت، پل پوگبا در اینستاگرام خود پیامی برای حمایت از وینیسیوس جونیور از رئال مادرید منتشر کرد.

ستاره برزیلی 22 ساله از ابتدای بازی با توهین‌های نژادپرستانه هواداران والنسیا مواجه شد و این قضیه تا اخراج او از میدان ادامه داشت. این اولین باری نیست که وینی جونیور در این فصل از سکوها قربانی آزار نژادپرستانه می‌شود، با این حال، علی‌رغم تحقیقات لالیگا، توهین‌کنندگان تاکنون بدون مجازات مانده‌اند.

ستاره فرانسوی یوونتوس در پیامی برای 58.3 میلیون دنبال کننده خود در اینستاگرام، قاطعانه از وینیسیوس حمایت کرد.

پوگبا همراه با عکسی از وینی جونیور نوشت: «چه کسی از ما محافظت می‌کند؟ این اولین بار نیست، آخرین بار هم نخواهد بود. اما ما هرگز نباید اجازه دهیم که دوباره اتفاق بیفتد. ما نمونه‌های نژادپرستی زیادی داریم و فکر می‌کنم امروز همه قبول داریم که هنوز چیزی تغییر نکرده است. 

پرتاب موز، در آوردن صدای حیوانات و شعار علیه ما، این‌ها نشانه یک بیماری روانی است و من فکر می‌کنم همه ما موافقیم که شعارهای تبلیغاتی رویه این افراد را تغییر نمی‌دهد. اگر امسال یک چیز یاد گرفته باشم، این است که وقتی کسی قلب سیاهی دارد، هیچ چیز و هیچ‌کس نمی‌تواند آن را تغییر دهد. اگر نهادها نمی‌خواهند راه حل واقعی پیدا کنند، بیایید سعی کنیم خودمان و برای خودمان این کار را انجام دهیم. حمایت کامل من را با خودت داری برادر.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها