کد خبر: 678862
تاریخ انتشار :

ستاره دورتموند خواب فینال بوندس‌لیگا را می‌بیند

حضور جود بل ین گام در بازی سرنوشت‌ساز دورتموند مقابل ما ین تس که شنبه برگزار می‌شود، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ستاره دورتموند خواب فینال بوندس‌لیگا را می‌بیند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام 19 ساله بازی قبلی دورتموند که یکشنبه مقابل آگسبورگ بود را از دست داد. دورتموند با پیروزی 3 بر صفر در آن دیدار به صدر جدول صعود کرد و حالا اگر ماینتس را ببرد، قهرمان آلمان خواهد شد.

بلینگام قبل از مسابقه با آگسبورگ در شبکه‌های اجتماعی نوشت، هر کاری از دستش برمی‌آید را انجام می‌دهد تا برای بازی بعدی آماده شود. اگر زردپوشان ماینتس را ببرند، برای اولین بار بعد از یازده سال قهرمان بوندس‌لیگا خواهند شد. برای همین، به تمام نفرات خود به ویژه ستاره جوان انگلیسی نیاز دارند.

با این حال، بلینگام با مصدومیت زانوی راست خود درگیر است و هنوز نتوانسته همراه تیم تمرین کند. او دیروز فقط 10 دقیقه در زمین تمرین بود و بعد محل تمرین را ترک کرد. با این حال، هنوز ناامید نشده و وقتی خبرنگار بیلد از او پرسید که آیا به بازی شنبه می‌رسد، جواب داد: «امیدوارم.»

بازی با ماینتس ممکن است آخرین حضور بلینگام با پیراهن زرد دورتموند باشد چرا که گفته می‌شود در تابستان به رئال مادرید خواهد پیوست. ستاره تیم ملی انگلیس بر سر تمام جزئیات با رئال مادرید توافق کرده و انتظار می‌رود تا یک هفته آینده، رئال بر سر رقم خرید بلینگام با دورتموند وارد مذاکره نهایی شود.

در هر حال، دورتموند امیدوار است او را برای بازی مهم با ماینتس در اختیار داشته باشد چرا که بلینگام در این فصل در رقابت‌های مختلف 14 گل زده و از مهره‌های موثر تیم در حملات است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها