کد خبر: 679314
تاریخ انتشار :

اسپالتی تایید کرد: از ناپولی جدا می‌شوم

لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، تایید کرد که در تابستان پیش رو از این تیم جدا خواهد شد. او در این فصل با ناپولی در سری آ به قهرمانی رسید.

اسپالتی تایید کرد: از ناپولی جدا می‌شوم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی که در این فصل بعد از 33 سال برای اولین بار فاتح اسکودتو شد فصل آینده با حضور مربی دیگری روی نیمکتش باید از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

لوچانو اسپالتی که در این فصل ناپولی را مقتدرانه و هفته‌ها قبل از پایان فصل به قهرمانی در سری آ رساند امروز اعلام کرد که هفته آینده و بعد از پایان رسمی فصل از ناپولی جدا خاوهد شد.

ناپولی هفته آینده در آخرین هفته سری آ در خانه‌اش به مصاف سمپدوریای سقوط کرده می‌رود. این آخرین بازی‌ای است که اسپالتی روی نیمکت تیمی می‌نشیند که امسال بر خلاف انتظارها آن را فاتح سری آ کرده است.

اسپالتی دقایقی پیش با تایید رسمی جدایی‌اش از ناپولی گفت:" گاهی اوقات علت جدایی عشق بیش از حد است. من در ناپولی نمی‌مانم و تیم را ترک خواهم کرد. امکان ندارد نظرم تغییر کند. چند هفته پیش به باشگاه گفتم که نیاز دارم یک سال استراحت کنم. در هیچ باشگاه دیگری کار نخواهم کرد و یک سال را به استراحت اختصاص خواهم داد".

این صحبتهای لوچانو اسپالتی در حالی مطرح شد که چند ساعت قبل رئیس باشگاه ناپولی، اورلیو دی‌لورنتیس، به تلویزیون TV گفت نمی‌تواند جلوی تصمیم اسپالتی را بگیرد و او مصمم به جدا شدن از ناپولی است. او گفت:" اسپالتی مربی خیلی بزرگی است. ولی او انسانی آزاد است. لوچانو خیلی برای ما تلاش کرده. من از او سپاسگزارم ولی لوچانو حق دارد کاری که می‌خواهد را انجام بدهد".

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها