کد خبر: 679520
تاریخ انتشار :

خرافات عجیب ادرسون: سی تی این‌طور قهرمان می‌شود

ادرسون، دروازه‌بان منچسترسیتی فاش کرد در طول فصل فقط یک لباس زیر می‌پوشد و این کار خرافی را از سال 2015 شروع کرده است.

خرافات عجیب ادرسون: سی تی این‌طور قهرمان می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان برزیلی می‌گوید در تمام بازی‌های یک فصل فقط یک لباس زیر می‌پوشد و این کارش جواب هم داده است، چون در هشت فصلی که سنگربان بنفیکا و منچسترسیتی بوده، هفت بار قهرمان لیگ شده است.

این فصل برای منچسترسیتی به روال سابق، موفق پیش رفت و دوباره قهرمان لیگ برتر شد، ضمن اینکه با حضور در فینال جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا، فرصت بردن سه‌گانه را هم دارد.

ادرسون 29 ساله از باور خرافاتی خود که معتقد است به این قهرمانی‌ها کمک کرده، پرده برداشت: «من به یک خرافاتی اعتقاد دارم که در تمام بازی‌ها یک لباس زیر به پا می‌کنم. همیشه همان یکی است. توی خانه همه این را می‌دانند. هر فصل یکی، چون بعد از پایان فصل حسابی کهنه می‌شود.

این تنها خرافاتی است که من دارم. از زمان بنفیکا با من بوده. و در هشت سال گذشته هفت تا لیگ داخلی را برده‌ام. بنابراین جواب می‌دهد.»

ادرسون در دو فصلی که درون دروازه بنفیکا بود، قهرمان لیگ پرتغال شد و سپس به سیتی پیوست و در شش فصلی که برای این تیم به میدان رفته، پنج بار لیگ برتر را فتح کرده است. حالا باید دید، باور خرافه او در فینال لیگ قهرمانان امسال جواب می‌دهد یا نه.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها