کد خبر: 679521
تاریخ انتشار :

یک پرسپولیسی به تیم المپیک دعوت شد

نام یک بازیکن پرسپولیس در لیست نفرات منتخب رضا عنایتی برای نخستین اردوی تیم امید ایران به چشم می‌خورد.

یک پرسپولیسی به تیم المپیک دعوت شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، فهرست تیم فوتبال امید ایران در حالی فردا از سوی رضا عنایتی اعلام می‌شود که تغییراتی نسبت به لیست ۳۵ نفره منتشر شده دیروز دارد و البته در این بین، نام یک بازیکن پرسپولیس هم به چشم می‌خورد.

در حالی که در لیست روز گذشته استقلال سه نماینده (سینا سعیدی‌فر، محمدحسین زواری و امیرعلی صادقی) داشت، اما پرسپولیس جزو معدود تیم‌هایی بود که نام هیچ‌یک از بازیکنانش در آن دیده نمی‌شد که البته در لیست بعدی این موضوع احتمالا اصلاح خواهد شد.

محمدمهدی احمدی که در تابستان سال گذشته از نفت مسجدسلیمان به پرسپولیس پیوست و در نقل و انتقالات زمستانی به‌عنوان بازیکن قرضی مجددا به تیم نفتی رفت، یکی از نفرات دعوت شده به اردوی تیم المپیک است.

این مدافع - وینگر چپ ۲۲ ساله که در دور رفت فصل اخیر لیگ برتر فقط یک بار فرصت بازی به دست آورد، در نیم‌فصل دوم ۱۱ بازی به‌عنوان بازیکن قرضی برای نفت مسجدسلیمان که در نهایت سقوط به دسته پایین‌تر را تجربه کرد، اما به خاطر قراردادش مجددا باید دوباره به جمع سرخ‌پوشان برگردد.

احمدی که دو فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، به‌عنوان تنها نماینده سرخ‌پوشان در نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم المپیک ایران با سرمربیگری عنایتی حضور خواهد داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها