کد خبر: 679564
تاریخ انتشار :

کارشناسی صحنه‌های مشکوک دربی صد و یک

صحنه‌های جنجالی دیدار استقلال و پرسپولیس قضاوت اشکان خورشیدی و محمدحسین زاهدی فر را تحت تاثیر خود قرار داده است.

کارشناسی صحنه‌های مشکوک دربی صد و یک
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، فینال جام حذفی در حالی به پایان خود نزدیک شده که پرسپولیس با یک گل از حریف پیش است، اما برخی تماشاگران استقلال اعتقاد داشتند در دقیقه ۱۵ و قبل از گل مهدی ترابی، یک صحنه مشکوک به پنالتی اتفاق افتاده است.

این البته تنها صحنه مشکوک بازی نبود. در نیمه دوم و در دقیقه 63 برخورد گئورگی گولسیانی با مهدی قایدی در محوطه جریمه پرسپولیس اتفاق افتاد و در حالی که قایدی به پنالتی اعتقاد داشت، خورشیدی از این صحنه گذشت و دستور به ادامه بازی داد.

نکته جالب اینکه در این صحنه بازیکنان پرسپولیس نیز اعتقاد داشتند که در این صحنه قایدی تمارض کرده و باید کارت زرد بگیرد اما خورشیدی با تصمیم آنها نیز مخالفت کرد.

در دقایق تلف شده نیمه دوم و در شرایطی که اشکان خورشیدی به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد و محمدحسین زاهدی‌فر به جای او قضاوت بازی را بر عهده گرفته بود، برخورد محمدحسین مرادمند و عیسی آل‌کثیر صحنه مشکوکی را در محوطه جریمه استقلال شکل داد و چند ثانیه بعد نیز مهدی قایدی در محوطه جریمه پرسپولیس روی زمین افتاد.

زاهدی‌فر همچنین در شرایطی پس از برخورد علی نعمتی و صالح حردانی در سوت خود دمید تا توپ ارسالی بازیکنان استقلال از روی ضربه ایستگاهی منجر به گل تساوی این تیم شود که پرسپولیسی‌ها معتقد بودند در این صحنه خطایی رخ نداده است.

در همین خصوص نظرات کارشناسان داوری را در ادامه می‌خوانید:

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها