کد خبر: 679596
تاریخ انتشار :

توافق نهائی: ستاره ناراضی چلسی در یک قدمی یونایتد

میسون مو نت، هافبک چلسی، هیچ تصمیمی برای ادامه حضور در این باشگاه ندارد و با مدیران منچستریونایتد به توافق شخصی رسیده است.

توافق نهائی: ستاره ناراضی چلسی در یک قدمی یونایتد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مونت وارد آخرین سال قراردادش با چلسی شده و تلاش مدیران این باشگاه برای تمدید قرارداد با او نتوانسته نظرش را جلب کند. 

آنها امیدوار بودند که بتوانند با ارائه پیشنهادهای جذاب نظر این بازیکن را تغییر دهند اما او تصمیم گرفته استمفوردبریج را ترک کند و مدیران چلسی هم آماده هستند تا به جای از دست دادن او به عنوان بازیکن آزاد در فصل آینده، در همین تابستان با فروش او موافقت کنند. 

بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری مشتاق جذب این ملی‌پوش انگلیسی هستند و گفته می‌شود که یورگن کلوپ و میکل آرتتا علاقه خاصی به او دارند اما به نظر می‌رسد که منچستریونایتد زودتر از همه آنها اقدام کرده است. 

روزنامه انگلیسی تلگراف خبر داده که مونت با مدیران این باشگاه به توافق شخصی رسیده است. اریک تن‌هاخ اطمینان دارد که می‌تواند از این بازیکن 24 ساله به نحو احسن استفاده کند و امیدوار است که او درخشش و توانایی خلق موقعیت و شم گلزنی بالایش را به این تیم اضافه کند. 

مذاکرات در سطح دو باشگاه همچنان ادامه دارد اما با توجه به توافق شخصی مونت با شیاطین سرخ، به نظر می‌رسد که کار آنها برای توافق با مدیران چلسی هم آسان‌تر خواهد بود و احتمالا به زودی این بازیکن را در پیراهن سرخ یونایتد خواهیم دید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها