کد خبر: 680487
تاریخ انتشار :

یک جابجایی در تیم ملی والیبال برای هفته دوم VNL

به نظر می‌رسد میثم صالحی شانس زیادی برای حضور در هفته دوم لیگ ملت ها دارد.

یک جابجایی در تیم ملی والیبال برای هفته دوم VNL
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران بعد از یک عملکرد ناامید کننده در هفته اول لیگ ملت ها در ژاپن روز گذشته به ایران بازگشت. حاصل کار شاگردان بهروز عطایی در هفته اول سه شکست مقابل تیم‌های ژاپن، لهستان و اسلوونی بود و آنها تنها موفق به غلبه بر چین شدند.

ملی پوشان والیبال ایران هفته آینده ایران را به مقصد هلند ترک خواهند کرد تا در هفته دوم لیگ ملت ها به میدان بروند. تیم ملی برای امیدوار ماندن به صعود به مرحله نهایی لیگ ملت ها محکوم به کسب نتایج خوب در هفته دوم است.

شب گذشته لیست ۱۶ نفره تیم ملی والیبال اعلام شد. نکته جالب بازگشت دو بازیکن به لیست بهروز عطایی بود. میثم صالحی و محمد فلاح که در روزهای پیش رو در تمرینات تیم ملی حاضر خواهند شد و در نهایت دو نفر از این لیست ۱۶ نفره خط خواهد خورد.

میثم صالحی در روز های حضور تیم ملی والیبال ایران در ژاپن به شکل جدی تمرینات خود را در تهران پیگیری کرد و حالا به نظر می رسد که به آمادگی قابل توجهی دست یافته است و به احتمال فراوان جایگزین یکی از دریافت کننده های قدرتی تیم ملی که به ژاپن رفته بودند خواهد شد. بهروز عطایی کار بسیار دشواری برای این جابجایی پیش رو خواهد داشت و باید دید که در صورت انتخاب نهایی میثم صالحی چه بازیکنی از حضور در هفته دوم لیگ ملت ها محروم خواهد شد.

البته محمد فلاح نیز شانس خوبی برای حضور در لیست نهایی تیم ملی والیبال در هفته دوم لیگ ملتها دارد و باید دید که آیا او نیز می‌تواند نظر مثبت بهروز عطایی را جلب کند یا خیر.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها