کد خبر: 680665
تاریخ انتشار :

یک ستاره دیگر از مادرید در تور عربستانی ها

روزنامه مار کا در خبری اختصاصی اعلام کرد باشگاه التعاون عربستان پیشنهادی به آلوارو مو را تا، مهاجم اتلتیکو مادرید، ارائه کرده است.

یک ستاره دیگر از مادرید در تور  عربستانی ها
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، عربستان سعودی بدون شک خبرسازترین بازیگر نقل و انتقالات تابستانی امسال بوده و با پیشنهادهای بزرگ و متعدد به ستاره‌های فوتبال اروپا نگاه‌ها را به خود جلب کرده است. این مسیری بود که توسط کریستیانو رونالدو باز شد و با کریم بنزما ادامه پیدا کرد.

در حال حاضر چندین ستاره فوتبال اروپا پیشنهادهایی از طرف باشگاه‌های عربستانی دریافت کرده و در حال تصمیم‌گیری هستند. روزنامه اسپانیایی مارکا در خبری اختصاصی اعلام کرد یکی از این ستاره‌ها آلوارو موراتا مهاجم اتلتیکو است.

مارکا گزارش داد که باشگاه التعاون عربستان پیشنهادی 50 میلیون یورویی به ازای یک فصل حضور در این تیم به موراتا ارائه کرده است. مارکا معتقد است اولویت موراتا بازی در فوتبال اروپاست، اما او تا این لحظه به پیشنهاد عربستانی‌ها پاسخ منفی نداده است.

بر اساس این گزارش پیشنهاد 50 میلیون یورو به ازای یک فصل باشگاه التعاون چندین برابر دستمزدی است که او در حال حاضر از اتلتیکو مادرید می‌گیرد و شاید به همین علت است که موراتا نمی‌تواند به راحتی به این پیشنهاد پاسخ منفی بدهد.

یکی دیگر از نکاتی که احتمال پاسخ مثبت دادن این ستاره اسپانیایی به پیشنهاد عربستانی را کم می‌کند این است که التعاون به دو شهر بزرگ عربستان یعنی ریاض و جده تعلق ندارد و دفتر آن در شهر بریده در منقطه القاسم واقع شده است. موراتا ترجیح می‌دهد مثل رونالدو بنزما به تیم‌هایی منتقل شود که شانس‌های قهرمانی در لیگ عربستان باشند و بعید به نظر می‌رسد التعاون چنین شانسی داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها