کد خبر: 680675
تاریخ انتشار :

مسی: بازی در 2026 سخت است، ولی ببینیم چه می‌شود!

لیونل مسی بعد از گلزنی در دیدار دوستانه امروز تیم ملی آرژانتین مقابل استرالیا در مصاحبه‌ای کوتاه شرکت کرد و درباره انتقال به اینتر میامی و جام جهانی 2026 توضیحاتی داد.

مسی: بازی در 2026 سخت است، ولی ببینیم چه می‌شود!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل درخشان، که در میانه آن فاتح جام جهانی شده بود، امروز در شهر پکن در یک بازی دوستانه مقابل استرالیا آخرین بازی این فصل را با پیراهن تیم ملی کشورش انجام داد.

مسی در این بازی هم به یک رکورد جدید در دوران فوتبالی‌اش رسید و سریع‌ترین گل خود را تنها بعد از گذشت 79 ثانیه از شروع مسابقه وارد دروازه استرالیا کرد. آلبی‌سلسته در این بازی موفق شد حریفش را 2-0 شکست دهد.

لیونل مسی در پایان مسابقه مصاحبه کوتاهی انجام داد و با اشاره به صحبت‌های اخیرش درباره بازی نکردن در جام جهانی 2026 به نوعی سعی کرد همه درها را نبندد.

ستاره بزرگ آرژانتینی در مصاحبه خود گفت: "من از حضور در این اردو لذت می‌برم. هوا خیلی گرم و شرجی است، ولی ما همچنان به تلاش برای آرژانتین ادامه می‌دهیم و مصمم هستیم که بهتر و قوی‌تر بشویم".

مسی درباره صحبت‌هایش درباره بازی نکردن در جام جهانی 2026 گفت: "فکر می‌کنم چیزی که گفتم، با توجه به سن و سالی که در آن زمان خواهم داشت، طبیعی است. بازی کردن در آن زمان سخت است، ولی همان‌طور که اخیرا گفتم من فعلا از لحظه حال و زندگی روزمره لذت می‌برم. تا جام جهانی بعدی خیلی زمان مانده و ما تازه جام جهانی قبلی را تمام کرده‌ایم".

در ادامه مصاحبه‌گر از مسی درباره پیوستنش به اینترمیامی پرسید. لئو در پاسخ گفت: "احساسم از پیوستن به اینترمیامی؟ من الان به فکر تعطیلات هستم و بعد از تمام شدن تعطیلاتم همه چیز از نو شروع می‌شود. با اینکه اوایل این ایده عجیب بود، ولی ما از تصمیمی که گرفتیم خوشحالیم. مشتاقیم با این چالش جدید مواجه شویم".

مسی در پاسخ به این سوال که دوست دارد 30 سال دیگر به چه شکلی به یاد آورده شود گفت: "نسل جدید من را خیلی دنبال می‌کند، هوایم را دارد و از من دفاع می‌کند. من فراتر از دنیای ورزش به عنوان یک انسان از این بابت خیلی خوشحالم و امیدوارم تا آن زمان همچنان در ذهن مردم باشم".

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها