کد خبر: 680676
تاریخ انتشار :

فردیناند تایید کرد: یونایتد به قطری ها رسید

ریو فردیناند گفت شیخ جاسم رقابت برای خرید منچستریونایتد را برده است و این خبر توسط مالکان یونایتد به زودی اعلام می‌شود.

فردیناند تایید کرد: یونایتد به  قطری ها رسید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دو خریدار جدی دارد: شیخ جاسم بن حمد آل ثانی و جیم رتکلیف، میلیاردر بریتانیایی. در یک مقطع به نظر می‌رسید رتکلیف در این رقابت از میلیاردر قطری پیش افتاده باشد اما شیخ جاسم هفته گذشته پیشنهاد جدیدی داده که ظاهرا ورق را برگردانده است. 

ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، اکنون مدعی شده که پیشنهاد قطری‌ها توسط خانواده گلیزر پذیرفته شده و در ساعات آتی این خبر رسما اعلام خواهد شد. 

فردیناند در یک برنامه یوتیوبی گفت: «خریدن منچستریونایتد قریب‌الوقوع است. داریم می‌شنویم که پیشنهاد قطری، پیشنهادی است که پذیرفته شده و قریب الوقوع است و پیشنهادی است که نهایی خواهد شد.

من که نمی‌توانم صبر کنم. لطفا بگذارید این اتفاق بیفتد. نگاه کنید که این ماجرا چقدر طول کشیده. گلیزرها سرسختانه مقاومت کرده‌اند. برنده کسی است که بزرگ‌ترین پیشنهاد را داده و این در مذاکرات طبیعی است، ولی من می‌خواهم این مسئله قبل از فصل نقل و انتقالات حل شود.» 

فردیناند اضافه کرد: «هر روز صبح بیدار می‌شوم و امیدوارم که یک پیشنهاد پذیرفته شده باشد. داریم می‌شنویم که پایان کار نزدیک است. اگر در چند ساعت آینده اتفاق نیفتد، در چند روز آینده اتفاق خواهد افتاد. دعا می‌کنم که این اطلاعات واقعا درست باشد. این را از یک منبع خوب شنیده‌ام که حرفش راست است.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها